Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Bulvės jau buvo nuskustos, sudėjau į vandenį, beliko palaukt kol užvirs ir išeiti iš namų. Kodėl turėčiau taikstytis su tavo nurodymais, padaryk tą, padaryk aną, aš ne mažas vaikas, ieškok kito tarno, man pakako. Užrašiau ir padėjau ant virtuvės stalo. Nuėjau į tualetą, nusidžioviau kelnes, kojines, užsiaviau batus, užsimečiau striukę. Po visą butą pasklido šlykštus virtų bulvių kvapas. Įkandin man girdėjosi šūksniai, tačiau ryžtingai trenkiau durimis ir išėjau.
- Tai ko ne su Kacka? - prisitrynė troleibuse Jaronimas.
- Gali eiti pas ją, tik išsiurbk kambarius, išskalbk rūbus ir kasyk šikną kiek tik nori. Jau geriau troleibuse gyventi, nei su tuo riebaluotu snukiu.
- Nu reiks nueit, vis ne šiltnamy gyvent, o be to juk moteris.
- Matai užrašą - „važiavimo metu su vairuotoju kalbėtis draudžiama“?
- Tai kad tu ant laiptelių sėdi. Ką nusišneki?
- Paėmiau vairą į savo rankas, tad jei nenori kad trinktelčiau, gali joti gyvent pas tą karvę, leidžiu.
- Eik šikt. - sumurmėjo ir nuėjo atsisėsti.
Sniege voliojosi piniginė, niekas šiais laikais nepameta tokių daiktų pagalvojau ir pasilenkiau pakelti. Keturi litai penkiasdešimt šeši - kaip tik ant batono. Ir kas galėjo pagalvot, kad devyni iš dešimties rūkančių jau neberukys. Kuo tolyn, tuo gražyn, nusispjoviau ir išsitraukiau laikraščio skiautę.
- Klausyk, duok prisidegt, žinau kad vogi iš namų degtukus ir pardavinėji mokykloje vyresniems. - pastojau kelią apie septynerių metų vaikui.
- Litas piam. - sušveplavo.
- Duok tik greičiau, o tai ir degtukus ir slides atimsiu. - tariau primindamas dešiniąją.
- Imkite, bet ko jūs toks piktas? - nuoširdžiai pasiteiravo vaikas.
- Užaugsi - pamatysi. - tariau ir prisidegęs popiergalį nuėjau savais keliais, kuo toliau nuo šito rajono, miesto ir prisiminimų. Septyniais kvartalais priekyje, parduotuvės koridoriuje mane nutrenkė viena iš tų skraidančių mašinų.
- Būklė neitin gera, reikės persodinti agurkus ir pomidorus kur kitur, nes apsinuodijus tetrabutadieniu organizmo jautrumas padidėja daržovėms ir vaisiams, galimas insulto pavojus. Geriausia, jog nukabintumėte ir vilnones užuolaidas, jos trukdo kvėpavimui. Po keturių savaičių turėtų atsigauti, dabar kas valandą keiskite lašelines. Savo telefoną palieku, skambinkite jeigu kas.
- Dėkui daktare, aš ne itin ilgai su juo buvau pažįstama, tiesą sakant jis buvo apsitojęs pas mane tik tol kol ras sau darbą... - Kackos skruostu nuriedėjo ašara.
- Yra galimybė pervežti jį į Katavasio inkubatorinę, ar tą turėjote omeny?
- Daktare, labai prašau, jeigu tik galima, aš juk dar tokia jauna.
- Tvarkoj - ištaręs nusišypsojo, paragino vyrus įdėti mane į maišą, tuomet įmetė į mašiną ir nuvežė į Katavasį.
Atmerkiau akis po 2 metų, gulėjau ant matraco, palata buvo prikimšta įvairiausios vatos, aplink kurią buvo apsiviję mano plaukai. Prie durų stovėjo slidės. Po kelių akimirkų atbėgo daktaras su žirklėmis ir pradėjo karpyti nagus. Apsimečiau negyvu, nors jeigu ir būčiau dainavęs, niekas nepatikėtų, kad pabudau.
- Nebijokite, mes jus nusipirkome, dabar vaistus nuo vėžio iš nagų daro.
- Kaip tai? - nustebęs ištariau.
- O! Jūs pabudote, kaip miela, tuojau pakviesiu tėvą.
- Nereikia, padėk man geriau atsikelti. - paliepiau ir daktaro akyse išvydau tą patį vaiko žvilgsnį. Šiaip ne taip atsikėlęs priėjau prie lango, tačiau nieko panašaus nebuvau matęs, aplink, lyg specialiai, kilometro atstumu buvo pastatyti tamsūs pastatai, kurių pirmo aukšto langai pakelti dešimties metrų aukštyje, o apačioje tyvuliavo vanduo.
- Kas čia per nesąmonė? - įniršęs sugriebiau daktarą už skvernų ir susilaužiau pirštą.
- Ramiai, nusiraminkite, nieko keisto, jūs juk 20 metų miegojote.
- Vo ble, galvojau, kad dvejus. - pasikasiau galvą.
- Mes atlikome keliasdešimt tuzinų bandymų su jumis, dabar jūs viską suprantat kiek kitaip, gali pasirodyt keista, bet jūs kalbat su mano švarko saga. Nieko naudingo ir gero iš jūsų neišpešėm, tik patvirtinom ankstesnes mokslininkų teorijas. Yra ir gera naujiena, mes sutarėm, kad kuomet jūs nubusite - būsite laisvas. Tad jau dabar galite eiti, duris štai ten. - parodė pirštu sau į burną.
- Tai gal žinot, daktare, kirpkite jūs tuos nagus, aš dar pamiegosiu.
Ko tik nedariau, kad nusibaigčiau: šokau į langą, bet jis sudužo ir po kurio laiko - aš Amerikos prezidentas, dūriau pirštu į akį, bet vis tiek išrinko Paksą, dainavau po matracu, bet kaip kvepėjo bulvėm, taip ir tebekvepia.
2007-03-02 12:12
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2007-04-11 19:06
kondensofkė
geras geras geras! PAVADINIMĄ sugalvot reikėjo tararai
bo tokių unknown nieks neskaito per daug
bet šiaip super lengvai skaitosi, galėjai dėl manęs ir į ee fantastiką dėt :) penki be kalbų
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-02 14:27
zirzule
Puikumėėėėėėėėėėlis :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą