Rašyk
Eilės (78076)
Fantastika (2303)
Esė (1552)
Proza (10905)
Vaikams (2710)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





tuftufas tuftufas

dieną ir naktį

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


Lijo. Priešais mane - gatvė. Tokia vieniša ir apleista ji buvo. Tokia tyli... Viskas aplink miegojo. Buvo baisu net akmenuką paspirti, nes atrodė, kad nuo menkiausio judesio ar garselio viskas pabus. Nesinorėjo žadinti šios nuostabios tylos, šios aplytos gatvės, paukščių, kiemuose miegančių šunų. Ėjau taip tyliai, bijodama, kad mano bato kulnas stipriau kaukštels į asfaltą ir tada pabus viskas. Pabus vėjas, medžiai, pievos. Pabus automobiliai ir vienas po kito važiuos šia gatve. Pradės čiulbėti paukščiai, loti šunys, o nuo jų lojimo pradės busti ir žmonės. Kai kurie iš jų pradės nepatenkinti burbėti, kad kažkas jiems sutrukdė kokį nuostabų sapną sapnuoti, kiti - dėkos, kad pažadino iš košmaro.
    Priešais mane sumirgėjo šviestuvas. Jis tarsi žiovaudamas skundėsi, kad nori miego. Taip, dabar prisiminiau. Ne visi miega. Nemiega gatvės šviestuvai. Jie kiaurą naktį budi ir šviečia. Kiaurą naktį jie stebi tuščią, tylią, vienišą ir apleistą gatvę.
    Pamažu tyliai pėdinau takeliu. Jau veik nebelijo, tačiau aplink niekas nepasikeitė, nepabudo. Man už nugaros retkarčiais nusižiovaudavo tas pats mieguistas žibintas. Niekas, išskyrus mane, nejudėjo ir nekėlė nei menkiausio garselio. Taip, naktis tikrai buvo visiškai priešinga dienai, kai gatvė prisipildo automobilių, aplink čiulba paukščiai, šviečia saulė ir po pievutę laksto vaikai. Niekas tuo metu nemiega, išskyrus žibintus. Tada jie ramiausiai snaudžia, laukdami, kol vėl pradės temti ir jie vėl turės budėti ir saugoti naktį.
    Kai apėjusi ko nevisą Linksmadvarį vėl atsidūriau prie žibinto, kuris jau nebeištvėręs užmigo, pamažu pradėjo aušti. Kažkur toli jau girdėjosi automobilių ūžesys, kur ne kur pradėjo žiebtis geltoni kvadratėliai pastatų languose (kažkas tikrai anksti keliasi).
      Po geros valandėlės saulė jau buvo pakilusi daug aukščiau. Čiulbėjo paukščiai, savo giesmėmis šildydami širdį, skleidėsi gėlės, pripildydamos orą nuostabių kvapų, kurie maloniai kuteno nosį. Darėsi vis šilčiau. Lietaus nebebuvo nei pėdsako.
    Dar po valandos kieme jau bėgiojo vaikai,  paskui juos dar visai mažas šuniukas, džiaugdamasis gražiu rytu, bėgo ir bandė poagauti jų kojas.
    Aš grįžau namo ir tada pagalvojau: jei diena nuo nakties taip labai nesiskirtų, nebūtų taip įdomu gyventi, nes ir diena, ir naktis, kad ir kokios jos skirtingos, jos vienodai nuostabios.
2007-01-06 14:00
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 20 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2007-06-08 20:27
pylius
gražus lyriškas iš sielos gelmių plaukiantis kūrinukas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-03-02 15:53
Upyna
šaunuolė, jautriai rašai :)

Jei pasitaikys įvelti klaidelę kokią netyčia (visiems pasitaiko), paprašyk geltonus pagaliukus turintį rašyko, kad pataisytų, nurodyk klaidelę, ar pakeitimą tekste. Sėkmiaus :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-02-07 19:12
klimbingupthewalls
kaip 13-kos metų mergaitės rašinėlis – iš tiesų žavus. klaidų nepastebėjau, išskyrus vieną netyčią įterptą raidelę žodyje "poagauti". nepyk ant komentatorių, nes 1) jie pamiršę kaip patys rašydavo būdami Tavo amžiaus, 2) jie turbūt skaitė pavargę nuo didelio srauto menkaverčių kūrinių. mano patarimas būtų stengtis nedėti nedidelės apimties kūrinių į skyrelį Proza, nes šiame skyriuje didesni reikalavimai. siūlyčiau užsukti į Šiukšlių dėžės skyrelį. ten tikrai jaukiau ir vertintojai atlaidesni ir kūriniai tikrai neprastesni ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-09 17:28
pieva yra Jeržio
Ar matai, kad kepi pagal formelę: 1) bloga nuotaika ir dar tas lietus; 2) atsitiktinė kokio po kojomis pasitaikusio daikto personifikacija; 3) lietus liaujasi; nuotaika gerėja; 4) viskas gerėja kas valandą; 5) dar spėju kažką pagalvoti, tokio banalaus ir saldaus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-07 23:29
abcdefgh
tik kaip ištrauka. du
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-07 17:18
ir kiti
nu vėl kažkokia impresija. skystis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-07 00:49
johny rubber
rembo gerai kovoja
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-07 00:48
johny rubber
dar po valandėlės padariau sisi ir pabudau:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-07 00:30
fluxxx
Kazkaip saldu labai, as jokiu būdu ne pries saldumynus, daugelis juos mėgsta, bet daugiau suvalgius nuo jų ima pykinti, tave isgebeja tai, kad tavo saldainis nedidelis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-06 22:21
Budintis
labai gerai. tiesiog labai
turi gyslele stebeti
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-06 21:36
Avokadas
Rembo gerai sako.. :DD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-06 20:36
Na kurinys primena iš šudo sulčiu spaudima. Tačiau sultys nera tokios blogos. Tik aš labiau pamėgęs kitokias :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-06 18:02
Rašalinis
man buvo idomus, patiko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-06 17:25
Nemunėlis
galėtum ir dieną ir naktį dirbti mano sekretore. galėtum rašyti ir rašyti. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą