Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 23 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Štai jau baigiasi diena...Keistai jaučiuosi palydėdama ją į praeitį...Pamažu persikeliu į naują rytą..naują pradžią.. Tik kažkodėl dar vis norisi grįžti atgal, pabėgti ten, kur paskutinį kartą mačiau tavo akis, tavo lūpas, tariančias žodžius...Labai bijau, kad naujas rytas atims iš manęs man brangias akimirkas...prašau nereikia...neatimkit iš manęs visko...Tačiau laikas bėga negirdėdamas manęs...nesustoja...niekada...
---
Prisiminimai kartais slegia. Tačiau negalima išbraukti to, kas buvo. Net ir blogų žodžių, taip dažnai girdėtų...net ir tavo šalto veido...lyg matyto paskutinį kartą...
Viskas nebuvo blogai. Išbraukdama praeitį prarasčiau galimybę vėl ir vėl prisiminti tą vakarą, kai lietus rašė žodžius ant šalto stiklo ir kuriuos tuoj pat pasiglemždavo vakaro tamsa, mums dar nespėjus jų perskaityti...Kai laikei mano ranką savo delne, ir jaučiausi tokia saugi...ir nors akimirką mylima...Galbūt tada nesupratom, kiek tai daug reiškė mums...Tačiau tas vakaras man primena, kad dienos pabaiga ne būtinai turi būti liūdna...anaiptol...dėkoju vakarui už jo suteiktą jaukumą, nebylią šilumą...už galimybę būti kartu...
2002-04-17 19:36
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą