Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







„Viskas, daugiau nebegaliu – mirštu”. Visus raumenis klaikiai gėlė. Chareolo suprato, kad dirbti daugiau nebegali, o tai reiškė tik vieną – mirtį. Dabar jam tai atrodė kaip išsigelbėjimas. Nuskambėjo sirena pranešanti apie darbo dienos pabaigą.“Štai, nugyvenau dar vieną dieną. Nors... koks skirtumas”? Pusiau šliaužte jis nuslinko link transportinių vamzdžių.
Namuose, atsigulus į vibrakuragioninę lovą, skausmas šiek tiek atslūgo.
Valgyti nesinorėjo – dar iš ryto surijo visos dienos normą. Nieko nesinorėjo.
„Kam išvis gyventi”? - Šmėkštelėjo mintis. - „Kam diena iš dienos tęsti šią varganą egzistenciją? Visą gyvenimą plūktis nematant šviesos tunelio gale. Darbas, darbas ir darbas, jokių malonumų, jokios laisvės, nors... ne, apie tai net pagalvoti negalima. Mebrinas pasielgė labai negerai, jis nori būti lygus su Jais. Tai tik Didžiųjų privilegija. Bet visgi įdomu, iš kur jis gavo kodą? Ir kodėl pasakė jį man”?
- Tu esi geriausias mano draugas, be to – baigi užgesti. Tai turėtų tau padėti. - Galvoje išryškėjo prisiminimų nuotrupos.
„Na nejaugi norint pagerinti gyvenimą, būtinai reikia nusižengti taisyklėms? Negi nėra kitų būdų pakilti pakopa aukščiau? Būdų yra, tik ne jam. Įdomu, kur dabar Batorikas? Jaunystės draugui buvo išpranašauta nebloga ateitis. Batorikas gavo šansą ir juo pasinaudojo. Tuo tarpu aš tokios galimybės neturėjau. Dabar, vienintelis kelias kaip nors praskaidrinti sękinančią kasdienybę, kertasi su taisyklėmis. Be to, Smaugikai gaudo visus įsilaužėlius. Suimtųjų laukia tyrimų laboratorijos, o tai – skausmas, skausmas ir dar kartą skausmas. Ne, tik ne tai”.
Staiga koridoriuje pasigirdo piktą lemiantys šūksniai ir bruzdesys. Iškišęs galvą pro duris, Chareolo pamatė penkis Smaugikus kurie kažką tempė. Du tysė nelaimingąjį, o kiti trys dosniai talžė elektrolazdomis iš tarpdurių kyšančias smalsių kaimynų galvas.
Chareolo su siaubu suprato, kad tas „kažkas”, tai sudaužytas jo draugas Mebrinas. Apimtas siaubo jis tik stovėjo ir žiūrėjo. Procesijai beveik praėjus pro šalį, Mebrinas, kuris iki tol buvo velkamas be jokių gyvybės požymių, staiga kažkokių antgamtinių jėgų pagalba išsilaisvinęs iš prižiūrėtojų rankų, prišoko prie Chareolo:
- Patikėk, tai buvo šito verta. - Sušnibždėjo jis, - pabandyk, tu bent jau turėsi pasirinkimų galimybę.
Tai buvo paskutiniai Mebrino žodžiai – stiprios Smaugikų rankos jį sugriebė ir nutempė tolyn. Vienas iš jų stabtelėjo prie Chareolo ir užsimojo elektrolazda. Šis išsigandęs žvilgtelėjo Smaugikui į veidą ir jų akys trumpam susitiko. Tame veide, Chareolo pamatė kažką pažįstamo, kažką iš gilios jaunystės. Elektrolazda stabtelėjo pusiaukelėje. Smaugikas piktai nusispjovė ir nuskubėjo paskui savo bendrus.
Grįžęs į kambarį, Chareolo automatiškai pasuko link kompiuterio.
„Du draugai... nė vieno... prisiminimai, realybė... nebeturiu nieko. Tai šito verta... verta... šansas... galimybė”.
Galvoje sukosi minčių makalynė.
„ - Aišku, pradėsi nuo pačio žemiausio lygio, bet turėsi šansą kilti aukštyn, viskas priklausys tik nuo tavęs. - Taip, tai – Mebrino žodžiai”.
Čiuptuvėliai, neįsivaizduojamu greičiu, bėgiojo po klaviatūrą.
- Jūs įėjote į tinklą. Prašau įvesti kodą. Ačiū. Prašau palaukti – programa kraunasi, - sausai nuskambėjo kompiuterio balsas. - Įėjimas į žaidimą „Žemė” patvirtintas.


                                                ***

Naktinę, skurdaus Afrikos kaimelio, tylą, perplėšė naujagimio klyksmas.
- Kas, kas? - Vyriškis prišoko prie pribuvėjos.
- Berniukas, sveikas.
- Berniukas. - Nusišypsojo tėvas,- pavadinsime jį Karlu.






                                                                                          Pabaiga
 

KA
                                                                                                2000 Kovas
2003-06-11 12:41
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 35 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-06 23:15
NFS
NFS
Nu duosiu komentara. kurinį tikrai smagu skaityt, bet nepyk tikrai panasus i visuos tuos fantastinius apsakymus savo struktura ir ivaizda, bet minti tikrai jega :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-23 14:51
nirite
su tokia rimta-aktuolia mintim.patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-23 14:51
nirite
su tokia rimta-aktuolia mintim.patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-28 18:16
Niuksis
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-26 13:12
Shark
Na, tu duodi :) Tau tikrai patinka tos visos mirtys ir egzistenciniai klausimai. na turiu prisipažint, man patiko. Tik sakinyje "Naktinę, skurdaus Afrikos kaimelio, tylą, perplėšė naujagimio klyksmas." man atrodo nereikia nei vieno kanlelio :) naktinę ko tylą perplėšė kas. kas perplėšė ką. Kam dar tie kableliai?
Bet mintis - jėgiška :]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-30 21:24
Crow
It STINKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-12 00:06
Sandwurm
Geras kūrinys, gera mintis, patiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-14 10:39
KA
KA
Šiaip aš nelinkęs komentuoti savo rašliavos - palieku erdvės skaitytojų interpretacijoms. OK, gyvas, bet tuo pačiu metu negyvas ir prie viso to, net nemato šviesos tunelio gale, kuri taip laukiama, tačiau prieš akis visas gyvenimas...deja... :P :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-13 18:45
klimbingupthewalls
kai šviesa tunelio gale pamatai, vadinasi paskutinioji. manau. todėl plūktis matant tą šviesą ir neįmanomą būtų :P :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-01 19:05
Haldir
Geras sakinys: "Visą gyvenimą plūktis nematant šviesos tunelio gale"  :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-06-19 11:03
Mastermind Hazord
normaliai normaliai
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-06-11 13:56
KA
KA
O kas dėl Karlo???
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-06-11 12:57
melagis
nebeskaitau fantastikos, bet neblogai. Tik tas karlas afrikoje...:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą