Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Baigiasi diena..ir vėl išauš rytas..dar viena kančia..nesibaigianti ties tavo skaudžiais žodžiais..nesustosiu galvoti apie tave. Aš jau nekenčiu savęs, nebenoriu galvoti, nebenoriu mylėti, nebenoriu kentėti.....
---
Nakties balsas pagaliau pašauks mane tyliai..būsim kartu..bet tuo pačiu būsiu viena..paklydėlė tamsoje..nakties tyloje.O tu nebeateisi ieškoti manes kaip anksčiau...nepaimsi už rankos..neapkabinsi tyliai...Prašau nesakyk man nieko, nesakyk, kad nekenti manęs. Geriau gyventi ir mirti tyloje..nežinioje.
---
Žinau, kad nesu angelas..bet nejaugi nematai, kad aš labai stengiuosi? Nejaugi nesupranti, kaip man sunku? Galiu tik įsivaizduoti tavo balsą prieš užmiegant..matyti tavo akis prieš užmerkiant savasias..Tik negaliu įsivaizduoti tavo šypsenos. Kokia ji turėtų būti graži...kai akys nušvinta, skleisdamos šilumą.. Taip norėčiau dabar žvelgti į tave, pripildyti savo sielą ramybe...
---
Vėl verkiu..kaip už lango lyja lietus..didelės skaidrios ašaros rieda skruostu..deginanti, karti vandens srovelė...Taip išeina viltis..palieka mane vieną..paskęsti liūdesy...Žinau, kad negryši, nepašauksi manęs vardu..niekada daugiau..niekada...
---
Nesitikiu pamatyti saulės šviesos rytoj..man jos nereikia...kaip ir manęs niekam nereikia...Dabar aš toli..ten kur lietus pradeda savo kelią..šaltoj tamsoj..kur niekas manęs nemato..kur galiu būti viena..ne dėl to, kad norėčiau..dėl to, kad tu taip liepei..tu nesi mano...bet aš vis dar tau priklausau...
---
Dabar ir amžinai...
2002-04-15 16:16
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-20 02:04
lioo
negrįš. ir gerai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą