Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 26 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Su kambario draugu prieš užmigdami dažnai nepiktybiškai pasišaipome vienas iš kito. Paplepam apie šį bei tą.
Vakar jis manęs paklausė, ar norėčiau būti „pleibojumi“ ir kad visos panelės vos tik pamačiusios mane pultų po kojomis.
Akimirką pagalvojau. Iš tikro nežinau. Kas man iš to? Prisiminęs, kad esu egoistas, atsakiau, kad taip, „norėčiau“.
– O tu, ar norėtum? – Paklausiau jo.
– Nežinau. Nenorėčiau. Aš labai išrankus. Man visų ir bet kokių nereikia.
Prieš užmigdami pasišaipėm vienas iš kito. Pasinėriau į sapnų karaliją. Pabudau ryte. Saldus sapnas nepaleido sąmonės. Užmigau. Ir taip daug kartų. Sapne atradau kitą realybę.
Visiškai išsibudinau tik tada, kai kambario draugas įjungė televizorių.
– Kiek valandų? – Paklausiau.
– 12-ka h. – Atsakė.
– Ilgai miegame.
– Aš jau seniau buvau atsikėlęs.
Apsiprausiau šaltu vandeniu. „Parėkavau gyvybę atgaudamas“. Nepusryčiavęs išėjau į miestą. Susiradau interneto kavinę. Ir pradėjau spausdinti kursinį darbą.
2017-01-01 11:02
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2017-01-08 00:00
Miegam_pievose
Nesupratau esmės aš turbūt, kur čia kabliukas? Nes studentai tai ryškiai kažkokie nekokie.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-01-01 16:41
pasalietis
Mano rašinėlis apie vasarą.
Atsibudau ir nuėjau nusimyžti į kibirą priemenėj. Padariau keletą karatė judesių. Prie leidungo apsiprausiau akis ir įsakiau sau gyventi iki pareikalavimo.
Jau net rytas buvo karštas. Karštantis rytas nepastebimai perėjo į jauną žavią dieną. Upeliūkštyje plaukiojau nardžiu, kol neatvėsau iki mėlynumo. Draugas turėjo baltus triusikus ir sėdėjo ant kranto boluodamas iš tolo. Vos nepaklausiau, ar vynas vandeny atvėsęs pakankamai, mat buvau prisiskaitęs Hemingvėjaus.
Po to nebeatsimenu, ką dariau, tamsta mokytoja, gal dviračiu važinėjausi, gal Živilę kibinau, kad parodytų ką turi paslėpusi.
Ir išvis, koks tau skirtumas, ką aš veikiau tą vasaros dieną,
toks, kad per pamoką galėtum sėdėti ir smirdėti ?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-01-01 15:01
pasalietis
Ir kas iš to ?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą