Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







בס“ד
VANSEN 32

Devyentinių idėjų ir veiksmų legitymacija, žmogaus sąmonėje, paverčiama norma. Praėjusią savaitę mano sūnus pateko į kelias situacijas, kurias gali apibrėžti kaip „patyčios“. Ketvirtadienį buvo kūno kultūros pamoka. Sūnus sedėjo ant suoliuko. Erikas Štukov paėmė elastingą virvę ir pririšo prie stulpo. Paskui priėjo prie sūnaus ir virve pririš prie stulpo. Jam padėjo kiti klasės berniukai - Nojus; Jonas; Vilintas; Arnoldas. Sūnus negalėjo apsiginti. Elastinga virvė apvijo jo kūną. Situaciją pastebėjo kūno kultūros mokytoja. Supykusi priartėjo ir išbarė sūnų. Sūnus buvo auka, o ne agresorius. Manau, kad tai dviguba patyčia iš vaikų ir suaugusio pusės.
Antra situacija buvo penktadienį, Prieš anglų kalbos pamoka, sūnus pasidėjo penalą, ant stalo. Ruošėsi pamokai. Arnoldas pačiupo jo penalą ir išlėkė į koridorių. Sūnus norėjo atgauti sav turtą, todėl vijosi plėšiką. Į plėšikišką žaidimą įsikišo Erikas. Arnoldas metė sūnaus penalą Erikui, o tas Vilintui. Sūnus vaikėsi juos, o tie juokdamasi žaidė „šunelio“ žaidimą. Penale buvo liniuotės, kurios tokio žaidimo metu buvo sulaužytos, taip pat rašymo priemonės, kurios taip pat buvo sulaužytos. Sūnui tai didelis moralinis ir materialus nuostolis, nes jis linuotes nusipirko už savo pinigus. Grįžo į klasę nusiminęs ir suprakaitavęs.
- Tu laipiojei ant palangęs... – Barė jį mokytoja. Vaikas norėjo pasiteisinti, kad taip darė todėl, nes stengėsi sugauti mėtomą enalą. Bet tokią galimybė nebuvo suteikta.
Trečia situacija. Praėjusią savaitę, istorijos pamokoje, Erikas pasakė kvailą repliką. Mokytoja nesuprato, kas pasakė, todėl paklausė kas pasakė šią frazę. Vaikai nurodė į mano sūnų. Mokytoja išbarė berniuka.
Reziume: Mano sūnus tapo atpirkimo ožiu. Mokiniai dalyvauja masinėse patyčiose, mokytojai jiems padeda ir niekas iš veiksmo dalyviu, kažkodėl nesupranta, ką daro. Atrodo, kad devientinis elgesys tapo norma.
Prašau, mokytojų, būti atidesniais, ir septynis kartus matuoti, o tik paskui pjauti.
Aprašiau šią situaciją, tam kad žinotum, kad reikia ginti savo vaikus. Jei vaikas turi mamą ir tėvą saugumo jausmas bazinis, ant kurio statosi žmogaus asmenybė. Linkiu sukūrti šeimą mylėk ir saugok vaikučius. Vaiko suvokime, tėtė ir mama yra tarsi sienos tarp kurių jaučiasi saugus ir apsaugotas. Todėl vyras ir žmona privalo išmokti būti tėte ir mama, tai saugių namų pagrindas.

VANSEN 33

Gyvendamas šalia manęs matai du skirtingus metodus, kaip vertinti situaciją ir kuo remiantis priimti sprendimus. Oiraiso metodas ir heleniškos kultūros. Oiraiso – atskaits taškas nustatyti objektyvią tiesą ir gėrį ir nuo šio atskaitos taško priimti sprendimus, net jei priimtas sprendimas prieštarauja širdies normas. Heleniškos kultūros atskaitos taškas – Noras ir juo remiantis priimami sprendimai, net jei tai prieštarauja protui.
Tu pasimetęs. Nežinai kokiu požiūriu remtis statant gyvenimą. Norisi paklusti norams, ir gyventi kaip daugelis, bet iš kitos pusės trugdau aš su savo reikalavimais remtis morale ir racionalumu. Didelė tikimybė, kad jei nesustiprinsi moralės, tada tapsi norų vergu.
P. S. Kodėl heleniška visuomenė draudžia narkotikų prekybą ir naudojimą. Kodėl? Jei tai žaloja asmenybę, karjerą, socialinius sąntykius, priveda prie mirties, sukelia skausmą artimiesiems, tai jo pasirinkimas...
Paklausiau šį klausymą moterų. Jos nurodė vieną priežastį: naudoti narkotikus draudžiama, nes tai kenkia visuomenei.
Ok. Sukurkite teritorijas, ir kiekvienas kuris nori pakenkti sau narkotikais, tegul ateina ir pakenkia sau nekenkdamas visuomenei. Juk heleniška visuomenė leidžia eutanazija. Leidžia save sužaloti darydami lytį žalojimo operacijas. Apsurdas akivaizdus. Bet kodėl visuomenė akla? Kodėl helenai leidžia įtatymus kurie leidžia naikinti šeimą, asmenį, visą visuomenė? Juk lytinė rėvoliucija sunaikins tuos kurie joje dalyvauja. Nes „revoliucija ryja savo vaikus“.

VANSEN 34

Šias laikais helenškos kultūros pasaulyje tapo norma keisti lyti. Šis požiūris skverbiasi į šeimas. Jauni žmonės pasimetę, nežino kuo remiantis apibrėžti savo lyties endetitetą. Vyrui nupjaunamas lyties organas, suformuojama moteriškos lyties fikcija, maitinamas, visą gyvenimą, harmonais, ir po to, tokį vyrą su pasidižiavimu vadina moterimi?
Du klausymas:
1 - Koks vyro ir moters apibrėžimas. Kas vyrą daro vyru, ir kas moterį daro moterimi?
2 - Ar galima dirbtinai sukurti moterišką esmė vyre ir vyrišką esmė moteryje?
Šį klausymą uždaviau ponei Ok. Jis į dalį klausymų atsakė, apytiksliai taip: „motinyste, dar nebuvo tokio dalyko, kad vyras, ar „pakeitęs“ lyti vyrukas pastotų, kūdikį išnešiotų, pagimdytų. “
Įdomus požiūris. Apmąstyk. Teisingas jis ar ne.
Dar paklausiau išmintingų žmonių. Apačioje matysi klausymo frmuluotę. Įdomu ar jie atsakys.
Западной культуре, наше время,. стало нормои менять пол. мужчина который поменял пол называют женщиной.
Вопрос: Какое определение мужчины и женщины? Что по сути мужчину делает мужчиной? Что по сути женщину делает женщиной? Возможно ли женскую суть искусственно создать мужчине и наоборот, мужскую суть искусственно создать в женщине?
Kol laukiame atsakymo, papasakosiu istoriją. Prieš kelis metus Belgijoje atsitiko siaubinga istorija. Nancy Verhelst gimė Hame mieste. Mama jos nemylėjo, nuolatos sakydavo: jei tu būtum gimusi berniuku... Toks mamos elgesys traumavo mergaitės psichiką. Moreris panoro tapti vyru.
2009 – buvo pradėtas lyties keitimo procesas. Metus moteris rijo harmonus. Antras etapas – pašalinta krūtinė ir kiti moteriški atributai. 2012 prisiuvo vyrišką lyties organą. Po operacijos moteris pamatė save veidrdyje ir pasibaisėjo. Nancy pasakojo: „nenoriu būti vyru bernuko kūne, o dar labaiu nenori būti monstru“. Ji nusprendė nusižudyti. Ji pasirinko Eutanazija, kuriai vadovavo daktaras Wim Distelmans...
Heleniškos kultūrs viuomenė suabsoliutino žmogaus norą. Sergančio noras tampa tapo atskaitos tašku. Leidžiame save žaloti, net nužudyti. Nancy istorija įrodo, kad pataikauti norams yra pražūtinga praktika.

VANSEN 35

R. Kušnir pasakojo: kvailys – nelaimingas, gyvena problemose kurias pats sau sukūrė. E. V. Frankas sako konsentracijos stovyklose ibandytą įdėją, kuri gali padėti tau nulatos būti laimingu: jei neįmanoma pakeisti aplinkybių, tada pakeisk požiūrį į jas. Priversk džiaugtis tuo kas yra ir būsi visada džiugus ir laimingas. Tu nepratęs save versti šypsotis. Vaikštai paniuręs ir lauki kol aplinkybės tave pradžiugins, bet pasaulis neskirtas, tam kad tave linksmintų. Tai tavo pareiga. Valia paverk savo inertinį požiūrį, mąstyk su entuziazmu, būk dėkingas už gebūvį kurį turi.
Vakar mokinausi kaip keisti sąntykį į kitą žmogų. R. S. Kohen pataria mąstyti, ieškoti gerų sąvybių pas artimą.
Namų darbai: parašyk geras savybes artimo žmogaus, su kuriuo nori pagerinti sąntykius.
Teigiamos tavo sąvybės:
1 – Tu protingas;
2 – Tu gudrus:
3 – Tu sumanus;
4 – Tu talentingas;
5 – Tu išradingas;
6 – Tu darbštus;
7 – Tu kantrus;
8 – Tu sąžiningas;
9 – Tu draugiškas;
10 – Tu paslaugus;
11 – Tu jautrus;
12 – Tu mandagus;
13 – Tu kulturingas.
R. S. Kohen sako, kad priversk save mylėti artimą, ir tuos kurie tavęs nekenčia, gal tavo mimika, gestai, reakcijos išims neapykantą iš artimo širdies. Viršuje padarytas sąrašas yra skirtas man. Šeimos psichologas pataria šį sąrašą mintyse apmastyti kiekvieną dieną.
Kai sukūrsi šeimą sudaryk tokį sąrašą ir kiekvieną dieną kelias minutes mastyk, ir atkreipk į teigiamas savo žmonos charakterio, elgesio, kultūros aspektus. Gerpk ją be noro gauti tai atgal ir gal galų gale, yra didelė tikimybė, kad ji taip pat tave gebs. Garantuoti negaliu, todėl linkiu kantrybės ir sekmės.
P. S. Išminčiai sako: „pas žmogų yra vienas mažas organas, jei jį maitinsi, tada jis badaus, jei marinsi badu, tada jis bus sotus“. Moraliniai devientai maitina vieną organą ir alksta, o jei pasakai jiems pastąbą, tada vaikiškai atsako: tu pavydi.
- Sotus alkanam nepavydi. – Atsakau su pašaipa. Vienas draugas reklamavo anonizmą.
- Šiais laikais smaukyti normalu. Nėra nei vieno paauglio kuris to nedaro. – Teigė jis.
- Vienas tikrai yra, tai aš. Gal ir daugiau yra, bet šias laikais neprisipažins, nes būti skaičiam daugeliui paauglių gėda.
- Nemeluok, tu tikrai smaukai.
- Ne.
- Tada tu kažkoks iškrypelis. Juk mokslininkai įrodė, kad tai sveika. Gal tu sergi kuom nors?
- Na va, tu anonizuojiesi, o sergu aš?
- Visi taip daro. Tik tu kažkoks keistas.
- Netikiu, kad visi taip daro. Tik moraliniai devientai, o kuklūs žmonės tyli, jie nekalba, nes jei mergaitė prisipažins, kad dar su niekuo negulėjo, tada tokie kaip tu iš jos šaipysitės. Mačiau, kaip vienam jaunuliui padarei pastabą, po to kai sužinojei, kad jis dar neturėjo lytinių sąntykių. Tu pasakei: gėda sulaukus 19 metų neturėti lytinių sąntykių. – Po šios diskusijos pasijutau išmuštas iš vėžių. Nes dauguma paleikė jo, o ne mano poziciją. Sukeltas neapibrėžtumas demoralizavo mane, bet tai supratau vėliau. Prireikė daug laiko, apmąstymų, stebėjimų, klaidų, kol supratau, kad aš teisus.
- Vyriškas anonizmas, yra nepateisinamas sėklos švaistymas. Žmogus ne dėl to sukūrtas, kad tampytų savo organą. – Pasakė tėvas. – Gali prasidėti naktinės poliucijos, kad jų išvengtum, nežiūrėk nekuklių filmų, reklamų, nutraukų, paveikslų, skulptūrų, neskaityk nekuklių tekstų, nesiklausyk nekuklių anekdotų. Tada sąmonė bus švari, jausies lengvai, nedirgins nekuklios mintys. Moteriška masturbacija taip pat amorali. Geriau sukurk šeimą, ji idieli sistema, kur galima harmonija tarp moralinių normų ir kūno poreikių.

VANSEN 36

Kaip norėčiau pamatyti, kad sukūrei gražią šeimą. Kad mylėtum savo žmoną, gerbtum ją, ir kad ji tave mylėtų ir gerbtų. Kad su džiugesiu gimdytumete vaikus ir kantriai juos auklėtumėte. Bet pasistenk, kol dar šeima nesukūrta išauklėti save. Išmok prisiimti atsakomybę už save ir artimuoius. Tai padės laimingai kurti sąntykius. Nedaryk dalykų kurie kenkia sielai ir kūnui, nors ir kaip norėtusi, net jei tai bus didžiausias malonumas pasaulyje.
Sefer Achinuch rašo, kad draudžiama kurti šeimą su tėvo žmonos dukra, būtent tada kai ji sesuo. Kartais atsitinka, kad išyra šeima, o tėtis sukuria naują šeimą. Jei pamotė turi dukrą iš ankstesnės sąntuokos, mūsų laikais su tokia tariama seserimi, taip pat nepriimta kūrti šeimos, bet už sąntykius su ja, nėra mirties. O jei pamotė pagimdė dukrą nuo tėvo, ji netinka šeimos kūrimui.
Informacijos netikrinau, bet pasidalinsiu, pats patikrink. Draugas grįžo iš Norvegijos, ir pasakojo, kad šiaurinėje šalies dalyje stebimas lytinis nukrypimas, tarp kaimiškų vietovių gyventojių. Ten sunku sukūrti šeimą, nes mažai gyventojų. Todėl, kuriamos neoficialos šeimos tarp brolio ir sesers. Jei tai tiesa, tada liūdna, kad žmogus taip neteisingai sprendžia savo problemas. Geriau likti vienišam, nei padaryti lytini nusižengimą.
2016-12-30 11:45
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą