Rašyk
Eilės (78171)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







citata, iš rašyk lt. tinklspyje, 2016m. rugsėjo 27 d. autoriaus, slapyvardžiu zuwis  publikuoto, prozos kategorijoje teksto, pavadinimu „Apie Dievą“.:
“... Manau, jog Dievas suteikdamas mums gyvastį bei protą tikrai liudija apie savo egzistavimą. „

O aš manau, kad Dievas mus sutvėrė nesąmoningai, ir jei mokslininkas ANDREW CROSSAS, (sąmoningai) atlikęs bandymus su uolienomis, pirmasis (nesąmoningai) sukūręs iš negyvos medžiagos (materijos) gyvybę (1837 METAIS, BANDYDAMAS PAGAMINTI KRISTALUS, elektra kaitinęs geležies oksido gabalėlį su druskos rūgštimi ir kalio karbonato silikatu) atsiradus uolienos paviršiuje mažiems baltiems gūburėliams, o po to t. y. po dar 26 dienų tiems gūburėliams įgavus aiškius vabzdžių pavidalus, ir po dar dviejų dienų, tiems vabzdžių pavidalams pradėjus šliaužioti)), JUOS PASTEBĖJO, ir pastebėjęs CROSSAS rašė: „Aš nė vienu žodžiu, mintimi ar poelgiu nesuteikiau niekam teisės manyti, kad laikiau juos (vabzdžius) kūriniu; Net nesvajojau apie kokią nors teoriją, kuri paaiškintų jų atsiradimą. Tai buvo atsitiktinumas. „, - tai Dievas, manau, net to ATSITIKTINUMO, kurio rezultatas buvome mes tvariniai tokie - žmonės, net NEPASTEBĖJO.

Tačiau,
man asmeniškai, visiškai nereikia, kad  dievas būtų pastebėjęs ar nepastebėjęs - esu ir patiriu mintį-suvokimą patiriu, kad gyvenimas yra neįmanomas, bet jis, va- yra. man užtenka to stebuklo per akis- ir to potyrio. ir visiškai nereikia, kad dievas būtų kažkaip va kūręs mane- žmogų, ir ten kimšęs į mane viską ką žmonės pasakoja, rašydami bibliją.

kaip dievas kūrė, ką darė, ir ko dievas norėjo... mhmmm. tiesiog  juokinga. švelniai tariant.:)

ką manai?..
2016-10-01 18:01
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-04 21:58
_l_
_l_
Brauka tu
irgi esi demonas
net daug baisiau demonesnis
Gunta man pvz
ne karto tiek nedavė kaip tau
dabar atplėšę
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-03 12:14
0000
Pirmasis judintojas ir Universumo vieningumo problema
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-03 00:29
gunta
https://www.youtube.com/watch?v=YjoAcTM3ZuE
tai kuriuos pagal savo paveikslą iš jų?

nėra tokio dievo, kuris tvėrė žmogų pagal savo paveikslą, yra tik žmogaus dvasinė veikla- būdas kalbėti apie dievą - bet va man visai nesinori, kad dievas būtų tvėręs mane pagal savo paveikslą, kol esu žmogaus kūne, kol mąstau apie tai, kad naudojuosi smegenimis, protu, širdimi, akimis ir klausa, kuriuos turiu laikinai, ir kurių pati nesutvėriau, ir nėr žmogaus, kuris turėjo tokį ketinimą, o dievas, tikrai nežmogus yra.
o tokio kuris tvėrė žmogų pagal savo paveikslą- tokio nėra. nu yra žmonės, kurie tveria dievą pagal savo paveikslą, maždaug, būk tai "jeigu būčiau dievas aš, tai..." ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-03 00:28
gunta
judi vis, judi, nerimsti, nors jau visai tuščia galva, net nebežinai ką pasakyt, ką manyt- o vaizduojiesi būk tai judinantis rašykus lt.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 23:24
0000
guntellllllllllllllll
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 22:46
gunta
visai ne į temą, o gallllllllllllll supainiojai - ne po ta publikacija komentuoji, tai kalbi kažką nerišliai, šio publikuojamo teksto atžvilgiu. 
man patinka vertinimas- jis atspindi eksperimentą- oi kaip atspindi. gerai , labai gerai, kad žmogus visai nepanašus į dievą. :)
Kristus, tai geras žmogus. :) bet... nepasakysiu daugiau nieko apie jį, patylėsiu :). čia, jums ponai skaitytojai... ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 20:14
0000
o tu ir aš dar ne bet nieko tokio gal
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 20:08
gunta
taip taip-juk laisvas nuo emocinių apkaustų, arba pančių... ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 20:01
0000
dėl manęs tu sakyk kaip tau sakosi o ir mane neik jeigu tau taip gaunasi o dievas net nesisypso is taves
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 19:55
gunta
ir gunta sako apie dievą, kad dievas netvėrė žmogaus pagal savo paveikslą. ar aiškiau. o su tuo sako kas sakosi, tai skirtingai būna, vieni sako kas sakosi, ir nežino kad sako, sakymas sakosi, o jie net nemato ir nesąmoningai sako, kiti kai sako, žino kad sako, o kai nesako, žino ką veikia- tuo metu. bet čia ne apie tai kas sakosi ir sako ir žino kad sako, o apie tai, kad dievas netvėrė žmogaus pagal savo paveikslą.
tie juodaodžiai irgi dievo tvariniai. matei, duoda jiems peilį ir rodo- kapot, ir jis net nežino, kad jis norėdamas parodyti peilį savo, ir save, tai daro gyvybės sąskaita, nu nekapoja tie juodaodžiai tos gyvos šakelės, dėl to tik, kad pažiūrėti peilį, be jokio čysto reikalo, o va kai jau pakapojo tas berazumis baltaodis gulinčią negyvą, be dvasios jau šaką, tada jie ir savo kirvuką parodė, pakapojo. matai iš karto matosi, kurie iš jų myli dievą.

beje, ar jie irgi sako, kad dievas sutvėrė žmogų pagal savo paveikslą, ką? sakai jiems nesisako, o tiems kuriems sakosi, ar jie žino, kodėl jiems taip sakosi?.. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 19:48
0000
kas iš to kad tu gunta taip manai ir kalbi o kas kitiems ne taip
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 19:45
0000
manau kad žmonės sako tai kas jiem sakosi o sakytis gali begalės variacijų apie dievą o ką pati gunta pasakytų apie tai apie dievą ir gal nieko nesakytų ir taip būtų tinkamiau arba tinkamiausia gal
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 19:38
gunta
https://www.youtube.com/watch?v=YjoAcTM3ZuE
tai kuriuos pagal savo paveikslą iš jų?

nėra tokio dievo, kuris tvėrė žmogų pagal savo paveikslą, yra tik žmogaus dvasinė veikla- būdas kalbėti apie dievą - bet va man visai nesinori, kad dievas būtų tvėręs mane pagal savo paveikslą, kol esu žmogaus kūne, kol mąstau apie tai, kad naudojuosi smegenimis, protu, širdimi, akimis ir klausa, kuriuos turiu laikinai, ir kurių pati nesutvėriau, ir nėr žmogaus, kuris turėjo tokį ketinimą, o dievas, tikrai nežmogus yra.
o tokio kuris tvėrė žmogų pagal savo paveikslą- tokio nėra. nu yra žmonės, kurie tveria dievą pagal savo paveikslą, maždaug, būk tai "jeigu būčiau dievas aš, tai..." ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 17:37
gunta
tu nežinai tiesos tictac_it. į kokią krūvelę įlipai, tavo asmeniniai reikalai, "teisybės apie tiesos krūvęlę skraido" - čia jau kliedesiai tavo o įvaizdis tiesos krūvelės ir teisybių skraidančių apie jį, tai tavo ligotos vaizduotės vaisius besirandantis tavo salelėje - niu gi smegenyse, vandenyno neesi pažinęs-nuskęsi, tai ir laikaisi tos salęlės. paistai tokias nesąmones apie tiesą, kad net į menus neneša-tik į patologiją, bet tai tavo salelė, ant kurios stovi, kad nenuskęstum vandenyne-ne žmogaus tvertose smegenyse, niu, tai tiek apie tavo kalbą, pretenduojančią tavo pasirinkimu, į TIESĄ. ;)

niu o ką manai apie tekste esamą turinyje keliamą klausimą? apie tokio pobūdžio dievą, kuris tvėrė žmogų, pasak žmonų rašliavos, pagal savo paveikslą, ką? :D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 12:02
tictac_it
:) kalbant apie tiesą - visada bus išsakoma kažkokia teisybė - sava, svetima - nesvarbu. Tos teisybės skraido apie tiesos krūvelę, gal net nutupia, bet jos nėra tiesa. Į tiesą gali įminti, gal net gali paragauti, bet kai bandysi nusakyti pojūčius vėl bus tik kažkokios skraidančios teisybės išsakymas. Tiesa yra nenusakoma. Va kokią teisybę pasakiau, bet tai nėra tiesa :) 1
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 02:45
rzf0a2
aš jau nebegalvoju apie dievą, kaip ežiukas rūke apie arklį, ar neuždus jis migloje
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 02:24
0000
visų nebeliks skirtingu laiku
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 01:55
gunta
[...užsibaigsime visi taip pat-->2016-10-02 00:56] - to taip pat yra tame tai, kad kiekvienas savaip, užsibaigs, kiekvienas kūnas laikinasis, o savaip, tiek taip pat.
aš- siela, dabar besirandanti žmogaus kūne, kuris pasibaigs jo mirtimi. Tai tiek taip pat užsibaigs kiekvienas kūnas- nes jis turi pabaigą.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 01:01
0000
tu gunta ar viena iš jų
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-02 01:01
0000
nors būna raides verčia į skaičius ir sako tu tas tu anas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
1 2 3 4 5
[iš viso: 97]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą