Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kiekvienas turime svajonių. Tik pas vienus jos užslėptos, tūnančios pačioje giliausioje širdies kertelėje, o pas kitus jos yra pamažu įgyvendinamos, virsta tikrove. Kaip norėčiau aš save priskirti prie antrųjų, bet deja... Aš turiu svajonių, bet jos atrodo taip toli, tokios nepasiekiamos, kad jos galėtų būti įgyvendintos tik per stebuklą. O stebuklais aš tikiu. Geras nepažįstamojo žvilgsnis, keli ištarti padrąsinimo žodžiai iš žmogaus, iš kurio visiškai nieko gero nesitikėjai, atėjusi mintis, leidusi pažvelgti į situaciją iš kito (teigiamo) kampo... Visa tai susideda iš netikėtumų, kurių pilnas gyvenimas. Išmok pažvelgti į pasaulį naujomis akimis. Akimis, kurios iš kiekvienos dienos tikisi kažko gero, kurios kiekvieną dieną nubunda naujam nuotykiui, kurį žada gyvenimas. Vaiko akimis...
2016-07-11 19:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-12 13:13
N_14
Nieko asmeniško,visi klaidų darom, "pas vienus"; "pas kitus" rašančiam žmogui gal truputį per "sunkus nusikaltimas". :)
O šiaip tai visai smagiai susiskaitė Jūsų mintys. Ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-08-26 17:08
Kailas Spenseris
Kiek kartų sakiau ir sakysiu - tai ne esė. Prašau, maldauju, reikalauju, pasižiūrėkite esė pavyzdžių prieš publikuojant tokius minties šuolius.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą