Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tik norėdamas įsitikinti ar tėtis nejuokavo, užsidegiau suktine. Kodėl amžiais jaunimas asocijuojasi su keliais paprasčiausiais transendentaliniais dalykais kaip naktis, pilko cemento šlapiai lietos gatvės, ir garsiai traškančios cigaretės garsas. Galbūt viena kita džinsinė detalė, gitaros dėklas ir problema. Tokia paaugliška, jaunatviška. Didelė arba maža. Tai vieną sykį bėgimas nuo Gestapo per savo 18tąjį gimtadienį, darbo atsisakymas fabrike, išdavus šeimos tradicija- bėgimas studijuoti, KGB dėl sąjūdžio, tai kita- tavo tėvo mafijoziška veikla, tai trečia.. O kas bus trečia? Matyt tai priklauso nuo laikmečio. Bet šiandien aš tingiu rinktis. Ir vėl nusprendžiu apsimuturiuoti sibirietiškų kailinių storio mase. Kur jau girdėjome komponentuose, gal su kokia ryškia džinsine detale. Taip labai niekiškai, visai nesubstanciškai. Ir po velniais, suvokiu. Šiandien gi ne devintas dešimtmetis. Mano tėvas seniai miręs. O aš, eidamas gatve, skaitau  net ne poeziją, o tuščiai apgailėtinų reklamų stendus garsiai,  lyg įrodinėčiau nakčiai, jog moku skaityti. Ir čia- būtyje yra aš-esinys. Apgailėtina, vaikai. Ir kodėl taip nutiko? Eisiu pasėdėti į universiteto kiemelį, uostyti kitų žmonių mirtį. Visiems liūdna. Visi kovoja. Gal tik dažniau nei dažnai labai slepia. Nepasitikėk jais. Pažiūrėk, iš kur kilę.
2016-04-14 16:36
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą