Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 25 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







-



Aš, kažkada, “per
mažai“
, nemačiau -
kai „AŠ“
nežinojo, kas?
“daug“;



Medžiai ir žvėrys
man kalba šiandien –
jiems
nepažįstamas
“lãuk“;



Kai “nežinojimu“
mezgėsi „AŠ“, Žemėj nebuvo sparnų –
ir vandenys laikė,
be paukščio vyzdžių,
veidrodį, mėlio Dangaus;



Žuvys, nematę dar atspindžio Jo -
nepamatys ir rytoj;
Žuvys ir šiandien
anapus – gelmėj atspindžio
jo nesugaus;



O už dangaus,
kaip gelmėje, žvaigždynai
visatos erdvėj;
Taip žmonės, kaip žuvys, plaukią
danguje vis, Dievo... - ir nepamatys...


- - - - - - - - - - - - - - - -


Aš, kažkada, nemačiau
„per mažai;
Kai „AŠ“ nežinojo, kas?
„daug“;

Man žuvys ir paukščiai kalba
šiandien, (kad)
Jiems  nepažįstamas
„lãuk“...





2015-vasaris-04d.
2015-03-04 15:04
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-17 11:34
gunta
tu 2015-03-16 21:23 čia be ryšio parašei- negi dabar turiu tą tavo komentarą be ryšio į skundų knygelę pas webelį nešti ?.. juk netinka čia posakis, lygiai taip kaip ir netiko tavo prigretinimas egoizmui, tau pamačius žodį (sąvoką) "aš", viename mano tekstų, ir neįkirtus tau visai į kontekstą to teksto, po tuo kūriniu "...ir žuvys, savo atspindžio, nepamatys..."; tai čia tas liaudiškas posakis, kontekstiškai visai be ryšio kaip komentaras po tuo tekstu...

P.S. kai šį kūrinį pavertinai vienetu (tuo laiku vadinaisi "labai gražaus paukštuko slapyvardžiu")- tai darėsi neaišku, kodėl turi teisę iš viso vertinti, ir dar su paišiuku-pieštuku puikuojiesi,kvaileli, na, o štai dar po šiuo kūriniu kai pridėjai komentarą be ryšio - tai jau chuliganizmas- virtualus chuliganizmas, sakau,kad esi smirdžius. šitas kūrinys yra labai geras, silpniau jame yra fonetiniu atžvilgiu, šitoje eilutėje: "danguje vis, Dievo... - ir nepamatys..." (reiktų paliekant tą pačią mintį keisti pačią pabaigą: "...Ir nepamatys...", kad ji nesikeistų prasminiu atžvilgiu, bet skambesys kistų. Jei būtų nors kas iš komentavusių apie tai nusakęs, būčiau dėkinga, ir kad tam nusakyti, buvo galima neturėti jokio supratimo apie tekste esantį filosofinį pamatą. Deja, nei tokių neatsirado. na o vertinimas tas iš trijų žmonių yra toksai pat neteisingas ir nepagrįstas, kaip ir čia sujudimas jau vyko, skundai ir t.t. Tai šiame kūrinyje vertinimas yra ne į jokius vartus...

ate, smirdžiau, nors ir keičiantis, kaip kojines, savo ale pseudonimus, ir besipuikuojantis nepagrįstu (jei žiūrėt į komentarus ir vertinimus) paišiuku - pieštuko ženkleliu; šiuo metu pasivadinęs: "regintis_apokalipsę"


Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-16 21:23
KonstruktyvioskritikospradininkasPradasKaročia
jei Šunėkas nebūtų susišikęs Zuikutį būtų sugavęs... 5+++
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-12 01:08
gunta
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-11 20:33
gunta
net nesusikrimsčiau, jei sakytum, kad nepatiko,  susikrimtimo reakcijos verta aplinkybės jei meluojama; kai nepatiko o sako patiko, ir kažkas tam panašaus. atsipalaiduok :)

ne žuvys nepamatys savo atspindžio- o ar tu panėręs po vandeniu savo matai?..
ir dar- žvėrims, paukščiams ir žuvims, nėra pažįstamas "laukti" - bet jie laukia "katė grobio, voras signalo iš tinklo kurį mezgė vabzdžiui, tas plėšrūnas" tačiau nesuvokia, kad "laukia" tik būna pačiu laukimu; kaip žuvys atspindžio nepamatys - ne tik todėl, kad atspindžių vandenyje nėra, nors vandens paviršius jau dangaus atspindys,  bet... ir pamačiusios atspindį nesuvoktų kad tai atspindys ir pamatė...

taip ir žmogus, ieškantis Dievo, nepamatys jo, kaip žuvys atspindžio...

[i]"grįžo Gagarinas iš kosmoso.
Brėžniavas klausia?:
- ar matei Dievą?
Gagarinas sako:
– ne, nemačiau Lione dievo.
– gerai , – sako Brėžniavas, saugok paslaptį, aš irgi nesakyčiau..."

išėjo Gagarinas į gatvę, apsupo jį moterytės davatkytės, ir klausia:
– jūra jūra, ar dievą matei?..
– Nežinau, gal ir mačiau, o kaip jis turi atrodyti?..- Pasiteiravo Gagarinas pas jas, bet nei viena negalėjo nutapyti dievo paveikslo...
:)
P.S.
yra žmonių kurie per gyvenimą savo Jūros nematė, nors gyvena 100 km nuo jūros, bet jiems galima papasakoti, kaip atrodo Jūra, o dievas kaip?.. Jo nėra?.. bet žmonės jo ieško, kodėl?..

žuvys išlipę į krantą, ir pamatę atspindį,jau bus nebe žuvys...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-06 16:29
gunta
ko čia "atsivilkai", "banalus pirdžiau", kai "smegenų dar neturi"?.. tu ->2015-03-05 19:17

ne banalūs- o protai dar gyvulių. tvartas juk nėra nereikalingas dalykas, o pats tamsta nekerti esmės metaforoje; na juk galima ir gyvulėliams eilėraščių paskaityti, filosofijos paporinti- ypatingai kūčių naktį;
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 19:17
wrawr
o jei tie rašykai tokie banalūs ir jums kliūnantys kodėl čia dalyvaujat?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 19:12
wrawr
`susiję
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 19:12
wrawr
Žydai su mano kūriniu susijęs tiek pat, kiek su jūsų žinutėmis blaivus mąstymas. Užuomina: nei kiek.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 19:01
gunta
niekas nieko neturi kasti, bet būna žmonių kuriems rodos kad poeziją reikia užkasti ar atkasti, pavyzdžiui tamsta tu šiuo atveju, taip išsireiški, kad būk tai reikia;

atsakymas ar neatsakymas nesigilinant, tai buvo teiginio forma (jei tai atsakymas) kalbant žydų mentaliteto vardu- ir tai darė ne popuevskis kažkoks, o tu. niu, tik faktą konstatuoju, nekeliu motyvacijos, kas buvo priežastimi verčiančia jums kalbėti žydų mentaliteto vardu :D

žydus juokini tokiais pareiškimas jų vardu- jiems tikrai tolimas toksai mentalitetas, kurį transliuoji;

na o kūryba tavo- ligoto proto. pavadinimas "auka" ir skaityk turinį... (bet visa ką kalbėjau apie tavo tekstą, kalbėjau po tavo tekstu.) čia kitas tekstas:

"Aš, kažkada, “per mažai“, nemačiau - kai „AŠ“nežinojo, kas?“daug“;
Medžiai ir žvėrys man kalba šiandien – jiems nepažįstamas “lãuk“;
Kai “nežinojimu“ mezgėsi „AŠ“, Žemėj nebuvo sparnų –
Ir vandenys laikė, be paukščio vyzdžių, veidrodį, mėlio Dangaus;



Žuvys, nematę dar atspindžio Jo - nepamatys ir rytoj;
Žuvys ir šiandien anapus – gelmėj atspindžio jo nesugaus;
O už dangaus, kaip gelmėje, žvaigždynai visatos erdvėj;
Taip žmonės, kaip žuvys, plaukią danguje vis, Dievo... - ir nepamatys...


- - - - - - - - - - - - - - - -


Aš, kažkada, nemačiau
„per mažai;
Kai „AŠ“ nežinojo, kas?
„daug“;
Man žuvys ir paukščiai
kalba šiandien:
Jiems nepažįstamas
„lãuk“...


JO kontekstas pavadinime: "...ir žuvys, savo atspindžio, nepamatys..."

na ir vis tik besmegeniams, plačiau kontekstui užčiuopti pagalba šiame komentare: 2015-03-05 02:37

nes būna juk besmegenių, tokių kaip šis2015-03-04 //22:10//

kai kalbama eilėraštyje visai ne "egoizmas" kontekste;

ne- man nėr, čia su kuo kalbėtis, o susirgti nesinorėtų... paskui pradėsiu tokius kliedesius rašyt, kaip tamsta, kad rašai... pavyzdžiui "auka" o kritikai ateis
"reikia švirtinamo popieriaus" "pašlifuokite", ania?.. banali rašykų kritikuose skambanti jau nuvalkiota, kalbiškai neteisinga, trafaretinė tuščių žodžių frazė apie "nieką" "reikia šlifuoti " :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 18:04
wrawr
Pasižadu nebeeiti į jūsų nuorodas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 18:03
wrawr
Tai buvo atsakymas į "
Popojevskis 
Jus ir jūsų vadinamąją poeziją irgi derėtų užkasti, mano manymu, kur nors žydų kapinėse."
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 17:50
gunta
na gi, konstatuoju faktą:
jūs (rašyk lt saite autoriaus id: 50021), pretenduojate, taip pasisakydamas, kalbėti žydų (mentaliteto) vardu, kalbėdamas po savo publikuotu kūriniu, (kurio pavadinimas "Auka"), konkrečiai kalbėdamas komentare, paskelbtame tuo laiku // 2015-03-05 /13:06/ //:

WRT__WeRideTonight
Mano poezija tiktų bet kur. Tačiau iekvienam žydui jūsų poeziją parodžius, jis prisikeltų vėl, kad dar kartą nusižudytų, prieš tai apmyžęs raštus jūsų.
_
minėto cituojamo komentaro pabaiga. autorius, to komentaro, esi tu; čia; (po mano kūriniu); pasisakęs tuo laiku 2015-03-05 /17:17/. :)

o šitas JAU mano kūrinys, gali būti ir taip sustumdytas:


Aš, kažkada, “per mažai“, nemačiau - kai „AŠ“nežinojo, kas?“daug“;
Medžiai ir žvėrys man kalba šiandien – jiems nepažįstamas “lãuk“;
Kai “nežinojimu“ mezgėsi „AŠ“, Žemėj nebuvo sparnų –
Ir vandenys laikė, be paukščio vyzdžių, veidrodį, mėlio Dangaus;



Žuvys, nematę dar atspindžio Jo - nepamatys ir rytoj;
Žuvys ir šiandien anapus – gelmėj atspindžio jo nesugaus;
O už dangaus, kaip gelmėje, žvaigždynai visatos erdvėj;
Taip žmonės, kaip žuvys, plaukią danguje vis, Dievo... - ir nepamatys...


- - - - - - - - - - - - - - - -


[i]Aš, kažkada, nemačiau
„per mažai;
Kai „AŠ“ nežinojo, kas?
„daug“;
Man žuvys ir paukščiai 
kalba šiandien:
Jiems nepažįstamas
„lãuk“...


Šitam tekstui tinka ši melodija (ritmiškai, bet netinka tas kontekstas, kuris yra "aš inžinierius" -- čia tinka kontekstas "aš gyvybės forma - žmogus") o žmonės būna ir inžinieriai, ir vagys, ir poetai,ir filosofai- nes jie renkasi kadangi protas tas renkasi suvokdamas kaip atskirą gyvybės formą save, ir pasakydamas "aš; man"

kontekstas šiame eiliuje visai kitas, o ritmika- ta, kaip ir toje dainoje esanti teksto ritmika... ;)

už kairio peties stovi mirtis- visi mes ją turime- kartą gimę mirsime kartą, o sąžinę turi- žmogus, žmogus žino "aš esu" kitos gyvybės formos - ne.

žinai, nesijaudink, taip, žydai tik juokiasi- sako pavojinga jam duoti lopetą,nors gal ir gerai kastų griovį, bet protas tas jam ką pasakys su ta lopeta padaryti, mhmmm. lopeta juk aštri...

niu. o tas "labai_gražus_paukštelis" kuris pretenduoja į poetą intelektualą, va jė kaip nusišnekėjo- neraukia net kas yra kontekstas... ;)
https://www.youtube.com/watch?v=Loazv4QMY8w
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 17:17
wrawr
Apie žydus ne aš užsiminiau. Dar sykį perskaityk.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 17:13
gunta
nespėliok, paskaityk savo komentarą (ne po šiuo, po savo tekstu) kuriame kalbi apie žydus, dar pasiaiškink "Auka" žodžio reikšmę ir sąvoką- kuriuo pavadinai savo publikuojamą tekstą (Šiandieninį) taip suteikdamas jam kontekstinį žiūrėjimo kampą... ir nieko įtarinėti čia nereikia- aplinkybės gi to nereikalauja :)

(Dzen filosofija tau tolima "akis niekada nemiega")

o šito kontekstas aiškiai nurodytas šiame pavadinime:
"..ir žuvys, savo atspindžio, nepamatys..." --- žuvys išlipusios į krantą jau ropliai, šliužai,paukščiai, ir atspindį jų vyzdžiai pamato (akis niekada nemiega) bet jau tada jų akys yra ne žuvų akys... pasakyta "...žuvys, niekada savo atspindžio, nepamatys..." toksai kontekstas.
nors žuvys gyvena atspindžio gelmėje, dangaus atspindžio gelmėje, veidrodyje, anapus veidrodžio dangaus...

"veidrodį, mėlio Dangaus;
Žuvys, nematę dar atspindžio Jo -
nepamatys ir rytoj;
Žuvys ir šiandien
anapus – gelmėj atspindžio
jo nesugaus; "
- nors dangų žuvys mato, kai vandens paviršiuje minta trupiniais, plaukiančias ant vandens, bet atspindžio dangaus- nepamatys žuvų akys (nors akis niekada nemiega...) miega protas- sąmonė miega... akis - ne.
pažiūri į žvaigždžių sietynus, plaukiodamas ore, (oras uir yra dangus, tai tas atmosferos sluoksnis ant žemės- 500km. juosiantis žemę), plaukiodamas tame ore žmogus, ir net suvokdamas save kaip atskirą gyvosios gamtos dalį, nepamatys dievo, kaip žuvis plaukiodamos vandenyje, matydamos dangų, iš vandens mato - o atspindžio dangaus, kaip ir atspindžio savo, nepamatys; jo žuvys- gyvenančios dangaus atspindyje - dangaus veidrodyje anapus veidrodžio...
"ir žuvys ir paukščiai viename veidrodyje plaukia..."

ar pamatysi dievą, žmogau, jei jo nematai- bet lauki- jis juk jau yra... sakai DANGUJE? (kai dangus juk ant žemės:

"O už dangaus,
kaip gelmėje, žvaigždynai
visatos erdvėj;
Taip žmonės, kaip žuvys, plaukią
danguje vis, Dievo... - ir nepamatys..."
nepamatys žmonės dievo taip, kaip žuvys atspindžio nepamatys- o kai matys, jau jos nebus žuvys- nors gyvena žuvys KUR? ar ne dangaus veidrodyje?..
nesvarbu,kad nebus nei vieno vyzdžio dar,kuris galėtų fikstuoti dangaus veidrodį ežero paviršiuje, atspindinčiame žydrą dangų, o tame ežere jau gyvens žuvys... vis tiek atspindys jau yra- tik nėra to 'aš" kuris jį mato... tai žmogaus, ir to kuris mato (paukščio vyzdys) bet nesuvokia, kad mato atspindį dangaus, tačiau nesiteškia į atspindį, dideliu greičiu skrenda į dangų - o lakūnas, būna, orientaciją praranda, ir manydamas kad jis dabar kyla aukštyn, rėžiasi į žemę...

akis niekada nemiega- bet žuvys savo atspindžio nepamatys, kol žuvys, kaip ir dangaus atspindžio nepamatys, lygiai kaip žmogus nepamatys dievo žiūrėdamas iš dangaus į žvaigždynų sietynus, esančius visatoje jau už dangaus... (dangus ant žemės- o dangaus veidrodis vandenų paviršius ant žemės; žuvys mato tik dangų, bet atspindžio savo- ne...)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 16:45
wrawr
`siūlau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 16:44
wrawr
Cringe matherial, right here.
Kas per idiotiška interpretacija? Neturėjau net minties apie žydus. Kaip tu išvis į filosofiją su tokiom smegenėlem įstojai? (Spėju, kad studijuoji filosofiją iš tavo pareiškimų ir filosofijos aukštinimu). Šiaip siųlau susipažint su daugiau informacijos, ir iš tikrųjų skaityt svarbius faktus/kūrinius o ne savo subjektyvią jaunatvišką nuomonę visur kišt per prievartą savo  kilometriniais komentarais. Sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 16:29
gunta
tavo sunkumai, o manęs nedomina tavo sergantis ligomis pašvinkęs /rašiusio čia->2015-03-05 15:55/protas-man paskaityt užteko šiandieninį tavo tekstą, po kuriuo bandai kabintis į žydų tautą, na kalbėti žydų vardu,tai tik tiek sudominai, tai jau su vienu susiskambinau, (žydu, paskui su žyde, kurios močiutė per karą į duobę įkritusi, atseit nušauta, su visais kūnais kartu,kuriuos šaudė, (kai šaudė vokiečiai-fašistai žydus) laikė ant rankų savo kūdikėlį,  tas vaikas buvo tos žydės (su kuria susiskambinau) mama - tada dar kūdikėlis, dar kūdikėlio amžiaus - iki 1 metų)) ir laimė tokia, toje krūvoje tarp tų kūnų, tas kūdikėlis nesuverkė, net vaikštant aplink ir dar dabaigiant - pribaigiant, (da)šaudant į likusius gyvus, kontrolinius šūvius, tiems fašistams, sako ir lietuvių būdavo, kurie žydus šaudė, bet buvo ir teisingų žmonių lietuvių, tai gi: paskui išsikapstė ta močiutė su savo dukra-vaikeliu (žydės), iš tos jau lavonų žydų krūvos, ir geri žmonės priėmė (nors rizikavo), paėmė tą kūdikėlį ir augino, bet motinos nepriėmė, (būtų visi sušaudyti) negalėjo sau leisti dar ir tą mergytės motiną priimti - tai ta motina (močiutė šiandien jau - tada mergytė iki 1 metų amžiaus :)) ateidavo tik aplankyti tos savo dukros- šiandien jau ta dukra močiutė, ne tik mama žydės, savo dukros,su kuria kalbėjomės ką tik mobiliu ryšiu) lankydavo tą savo dukrą pas tuos žmones, po vėliava "siuvėja" vaikščiojanti, darbo ieškanti... kam ką pasiūti, kam ką pataisyti-persiūti;  bet jos jau nuo tada, niekada kartu nebegyveno; tą mergaitę užaugino lietuviai - teisingi žmonės, ne tie lietuviai kurie šaudė žydus, kiti, kurie rizikavo savo gyvybe, būti parduoti pačių lietuvių ir fašistų sušaudyti... teisingi žmonės- visi kada nors mirsime juk, nėra žemėje vietos kurioje nemirštama;
ta mergaitė nežinodavo, kad ta siuvėja yra jos motina, kai ji pradėjo lankyti ją, po ilgo laiko, kažkada, o kažkada paskui siuvėja nebeatėjo - tai ta motina-ten kūdikėlis, paskui vaikelis prisimenantis siuvėją, (yra tos žydės, su kuria jau susikambinau-mama), ji sakė, kad pamena, jog ateidavo kažkokia siuvėja... per karą, kai ji gyveno pas žmones, paskui nubloškė ją ir iš ten karas...

galiausiai karas jau seniai baigėsi, ji suaugo, ištekėjo, laikosi žydų bendruomenės, giminės ir Amerikoje,ir Izraelyje, bet ji gyvena Lietuvoje, turi dukrą ir anūkų, ir proanūkių greit turės :), kalbėjau su jos dukra susiskambinusi - irgi žyde daviau kūrinį tavo "auka" paskaityti, žinai ką pasakė?.: "gal ir gramatikos klaidų nėra, na bet jam nei lopetos kasti negalima duoti, o tai,- sako - gal mokės kasti, kas griovius, o gal ir su ta lopeta kam į galvą įvažiuos- protas labai jau ligotas to kuris tai rašė..."

o tu apie žydus-žydų vardu... WRT__WeRideTonightne, tai sakau,
man užteko tavo tekstą pamatyti- daugiau jau kaip ir nebedomini, kad norėčiau pamatyti kūną, kuris tą protą nešioja, ir rašo, ką tas tavo, WRT__WeRideTonightne, protas porina...;

(na tikriausiai, nieko ten įdomaus ir nebūtų tame tavo vizualiai matomame kūne, juk - turi akis, rankas, kojas, vardą, taip?.. turi motiną, tėvą, juk jau gimei, o gal iš šventos dvasios- gal neturi tėvo?..) ;)

vis tiek neįdomu, nors ir iš šventos...
man visai neįdomu kaip tu atrodai.

Nėra apie ką mums kalbėt ir tylėt nėra apie ką. serga tavo protas - tavo rašliava tą tavo protą atspindi, pasiskaityk šiandieninį savo tekstą pavadinimu "Auka".
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 15:57
wrawr
Nesuprask neigiamai, tiesiog tavo komentaras pasirodė gan šmaikštus, ir pagalvojau, kad turbūt esi linksmų plaučių žmogus. O linksmų plaučių žmonės gražiai atrodo (':
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 15:55
wrawr
:DDDDDDDDDDDDDd norėčiau pamatyt kaip tu atrodai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 15:15
gunta
ne, bramguti, tu skaityt nemoki, tai faktas- paukštelis kontekste paklydęs- neseka irgi ką skaito, jis paskaitė sąvoką 'aš" ir prikabino individui" o turėjo pamatyti tą "aš" kame?.. tai gi gyvybės formos kontekste - (reiškia ŽMOGAUS gyvybės formos PROTO - AŠ) --- čia nėra pasakyta juk kad lyr. her. apimtas didybės "aš kalbu, kitos gyvybės formos nekalba"

dar daugiau, yra pasakyta kad kalba ir kitos gyvybės formos, štai:

Medžiai ir žvėrys
man kalba šiandien –
jiems
nepažįstamas
“lãuk“
;

juk žmogui kalba ir obuolys krintantis nuo šakos ŽEMYN "nekritau tau į galvą, tavo galva palindo po manim, kelyje ŽEMYN" - taip jis pasakė Niutonui (su niutonu net obuolys kalbėjo - net obuolys kalba, bet tik tai gyvybės formai kuri geba nežinoti- tai ŽMOGUI-žmogaus protui, kuris suvokia save kaip atskirą gyvojo pasaulio dalį, ir užsidavė klausimą, KĄ jie čia kalba MAN?
parašė Bibliją, kurioje išdėstė, kad kai dar nebuvo JO, Dievas sutvėrė žvėrį ir paukštį JAM, na o paskui ir jį sutvėrė-Žmogų.
bet Bibliją rašė KAS, Žmogus - kuriam Dievas kalba, kaip Niutonui kalba Obuolys, apie Gravitacijos dėsnį, Ar pats Dievas parašė bibliją, ką?...

plekšnelės biblijos nerašo, ir neklausia kur buvo žuvys, kai žuvų dar nebuvo? kur buvau AŠ, kai manęs dar nebuvo- klausia tik tas kas sugeba nežinoti- o tai ŽMOGAUS protas, jis ir laiką daliną į buvusį esamą ir būsimą- ateityje kur bus ŽMOGAUS TEISMAS- paskutinis teismas, ir ten jis susitiks su dievu; kodėl žuvelė nelaukia teismo?..
ar laukia žuvelė pavasari- o gėlelė ar laukia, kada sniegas nutirps, ar būna čia ir dabar - ir kai sniegas iškrinta, ir kai sniegas ištirpsta?..

žmogus laukia, o kad jam nereiktų laukti, jis stato šiltnamį- žiemos sodą, taip?.. (ir sako- kad Dievas sutvėrė viską JAM - JIS dalina save nuo visų kitų gyvybės formų, kaip atskirą dalį- ir taip pažeidžia planetoje balansą sutvertą Dievo, turėdamas tokį santykį į planetą ir į save "Viskas sutverta man"- tai atspindi žmogaus parašyta biblija...
visos gyvybės formos gyvena SAU- bet jos savęs nemato kaip atskiros gyvybės formos, jos nesuvokia "aš esu" - to rezultate jos tik atlieka savo dharmą - jų ir laužas ir pečius ir šviesa yra SAULĖ- nei viena gyvybės forma neįskėlė ugnies ir nesinaudoja ja (ugnies, kuri yra sutverta dar iki atsiradimo bet kokios gyvybės.)

vandenys visada buvo veidrodžiu dangaus ant žemės, šviečiant saulei, nors padangėje ir nebuvo dar nei vieno paukščio, kurio vyzdys fotografuoti galėjo (nesuvokdamas TO) dangaus atspindį ežere, sklęsdamas virš ežero vandenų dangaus žydrynėje. ("akis niekada nemiega"- pamąstyk apie tai - (tu, kuris dedasi mokąs rašyti tačiau nemokantis skaityti konteksto), "miega protas, kada vokas užkloja vyzdžius... o akis niekada nemiega" diafragma atsidarė diafragma užsidarė, kai tik nušvito "šviesa" - akis niekada nemiega, miega tik protas, kada vyzdžius užkloja vokai...)

Kai “nežinojimu“
mezgėsi „AŠ“, Žemėj nebuvo sparnų –
ir vandenys laikė,
be paukščio vyzdžių,
veidrodį, mėlio Dangaus
;

o kai "AŠ"- mezgėsi nežinojimu (kada dar tik vystėsi evoliucijoje žmogaus gyvybės forma, kuri suvokia save "aš esu"- kai žmogaus dar nebuvo reiškia, bet jis jau vystėsi tas, "aš" evoliucijoje, Mėlynas dangaus atspindys, nors dar ir vyzdžio tą atspindį fotografuojančio nebuvo, tačiau tas atspindys jau buvo veidrodyje - ant vandens paviršiaus veidrodis Dangaus...

žuvų vyzdys jo nematė (akis niekada nemiega) žuvų vyzdys nemato atspindžių,nei savo, nei dangaus, nors akis niekada nemiega...

žmogaus protas yra "aš"- "MAN"
viskas aiškiai parašyta, labai, tačiau reikia mokėti skaityti KONTEKSTĄ - filosofinis pagrindas pateiktas nevykėliams kurie sako "MAN NET ir plekšnelė kalba ir..." taip taip- tik todėl kad tavo protas jau žino "AŠ ESU, MAN KALBA"-- o plekšnelės protas neužsiduos klausimo jokio, tik bus čia ir dabar, ir šunėkas neužsiduos klausimo jokio, kodėl obuolys krinta ant gulinčio jo kūno po obelimi, jis tik "čia ir dabar" patrauks savo kūną...

intelektualams- kuris jau pabaksnoja į KONTEKSTĄ, skaitant sąvoką "AŠ" ir aplinkybes tekste.

rašyti moka visi žmonės kas garsų ženklus- raides pažįsta ir moka žmonių kalbą, o jau matyti (užčiuopti)  kontekstą niu gi ne kiekvienas...

bet būna- rašyti nemoka, nepažįsta raidžių, o perskaitai ir suvokia kontekstą :)


tekstas labai aiškiai ir dinamiškai parašytas. tačiau jūs nekertate nei vieno posmelio filosofijoje ir teksto konteksto neužčiuopiate- niu gi, ne japonai esate )jūsų Dzenas europietiškas) ir biblijos konteksto neužčiuopiate, kadangi nežvelgiate į BŪTĮ filosofiškai - ne filosofai esate;

beje- gal koks mokslininkas greičiau užčiuoptų kontekstą,plaučiau (ne egoistiškai) perskaitydamas sąvoką šiame tekste "AŠ" "MAN" ŠIANDIEN sako kad JIEMS nepažįstamas "LAUK" ;)


jo - man irgi šiame tinklalapyje nėra kas veikti- koks skirtumas ar tvarte gyvulėliui rašyti eiles, ar rašykuose tokiam skaitytojui ir tokiems kritikams kurie nei filosofinio pamato neturi savo proto sąveikoje su būtimi, nei elementariai konteksto neužčiuopia...
ate...
P.S.
ačiū Dane, nežinau, ar Jūs suvokėte tekstą kuris parašytas ritmingai, ir dinamiškai- nuosekliai, be svaičiojamų, sugavote kontekstą ir durys jį suprasti jums atsidarė, supratote tekstą todėl, kad pabaksnojau jau pirštu į kontekstą, ar dėl to, kad iš savęs užčiuopėte kontekstą, ir būtumėte supratusi pati be baksnojimo pirštu, bet vis tik nepasididžiavote, JUMS eilėraštis KALBA; reiškia ir plekšnelės ir paukšteliai kalba kažką, kaip Niutonui Obuolys, apie Gravitaciją, kuri yra, bet nepaimsi už rankos ir neatvesi- na kur jį yra?.. Saulėje, apie kurią sukasi ratu keliaudama žemė? tai kodėl obuolys į žemę o ne į saulę?..
nuo šakos?..

matai kiek daug obuolį išgirdo Niutonas, ania?.. O gal sakau kokia plekšnelė išgirdo?..:D (visi girdi,šiaip jau, bet nežino kad girdi, nes nežino kad yra jie savyje "aš" nes nemoka nežinoti,ir paklausti "kas aš esu" - taip klausia žmogaus protas. automatiškai jis atidalinęs save nuo visumos,klausia toliau, kas čia yra, paukštelis, o čia- akmenėlis, o čia Visuma - o kas yra visuma?..
klausia tiktas protas,kuris sužino save "aš" "man" "mano" o trokšta gyventi- visi - visi gyviai veikiami savęs augos instinkto juk, nors jie savęs nesuvokia, po saule...

jie ir cigarečių nepagamina, ima viską tik iš to kas jau yra, ir nerūko, ir negesina į kito kūną?... ania?.. jie mežino "čia mano kūnas - o čia sukurtas kitas, ir MAN. man pasitenkinti, pagesinti į jį cigaretę, ir pasitenkinti jo konvulsijomis, kai jis tamposi čaižant jį bizūnais ir deginant ugnimi..." taip tik elgiasi tie protai kurie suvokia AŠ MAN, (tai žmonės-žvėris nieko nekankina ir neskriaudžia, jie tik minta... visi gyviai minta - taip visi gyviai išpildo trošimą gyventi, taip atlieka savo dharmą. kurią visame kame sutvėrė tas pats kas sutvėrė gravitaciją...) :D
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
1 2
[iš viso: 29]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą