Rašyk
Eilės (78146)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Druskininkų mieste dingo vanduo.
Pirmiausia jis dingo tvenkinyje.
Babajus miega ant sofos, tvarkingai pasidėjęs šalia lenkų rankų darbo batus.
Kambaryje kvepia baltomis Babajaus kojinėmis.
Turguje Martynė, avinti  guminėmis pėdkelnėmis, nusiperka obuolių, nori nusiplauti, bet turgaus čiaupe nėra vandens.
Tualete nenusileidžia vanduo. Ūkininkas Kazlas 3 iš Viečiūnų nusispjauna, nes vandens mediniame tualete nuleisti nereikia, o jis norėjo. Kaime jis niekada vandens nenuleidžia, bet atsiradęs mieste, visada ieško kaip nuleisti vandenį.
Užsidarė kavinė.
Valytoja Dočkutė sausu skudurėliu trina langą, kuriame kabo plakatas: „ Dėl techninių kliūčių... “
Keletas turtingai atrodančių vyrų vaikštinėja „Eglės Plius“ baseino dugnu ir kaišiojo pirštus į sausas kanalizacijos angas.
Ligonis X palatoje beria miltelius į stiklinę, sukrapšto į saują keturias tabletes, užsimerkia ir susiberia į burną, neatsimerkdamas ieško krano, skubiai atsukinėja, ieško stiklinės, kramto tabletes, susiraukia... vandens nėra.
Siparis 3, beldžia į kavinės stiklines duris. Jis dėvi šviesų kostiumą ir labai skuba. Pasirodo Dočkutė, ji praneša, kad nėra vandens ir kavinė nedirbs, viešas tualetas už kampo prie turgaus paviljono.
Baseino dugne, stambus vyras, juodu kostiumu sunkiai lenkiasi ir nukrenta. Jis stengiasi pasiekti monetą ir ją pasiekia, šliauždamas baseino dugnu. Jis varto rastą pinigą. Kaip į baseiną galėjo patekti auksinis „červoncas“? 
Gerai įsižiūrėjęs jis pastebi kraują ant pinigo briaunos. Gal raudoni dažai? Ar gali kraujas nenusiplauti nuo auksinio pinigo? Tai gali būti... iš mano garažo raudonos dėžutės nuo karamelės, ištrauktas, pavogtas pinigas. Kas galėjo jį ištraukti?
Siparis 3, piktai prašo atidaryti ir viskas. Be kalbų. Tu  dar pamatysi. Pasigailėsi. Kaip tavo vardas?  A, Dočkutė. Klausyk čia.
Ligonis X, ištiestomis rankomis skuba tualeto link. Kairėje rankoje jis laiko stiklinę su baltais milteliais. Jis ieško vandens, nes jam iš burnos veržiasi putos.

Sesutė Zulfija bučiuojasi su pamainos vyresniuoju gyd. Babajumi.
Ligoniai Y, Z ir D seka paskui ligonį X, kuris stipriai užmerktomis akimis, dešine ranka graibydamas sieną ieško durų į tualetą.
Ligonis Y pakiša jam šluotą.
Ligonis X, suprato, kad iš jo tyčiojasi, meta šluotą link įsivaizduojamo priešo.
Dužta balkono langas, šluotos kotas lekia į lauką.
Prasiveria gydytojų kambario durys.
Gydytojas Babajus saldžiai miega, susiraitęs ant sofos, jis mūvi baltas kojines.
Sesutė Zulfija, pamačiusi netvarką, griebiasi telefono.

Solidus vyras, laiko tarp pirštų auksinę monetą, kitoje rankoje telefono ragelis, jo veidas juodesnis už jo kojines.
Ragelio niekas nekelia.
Jis nervingai trepsi po baseino dugną. Tarsi akimis ieško dar vienos monetos.
Kiti solidūs vyrai lipa vienas kitam ant pečių, kad pasiektu baseino kraštą ir išliptu.
Jiems prastai sekasi.
Tas vyras, kuris apačioje ir ant kurio pečių atsistoja kitas vyras, bijo pakelti akis, nes gerai žino, kad vos tik jis pakels akis į viršų – jis pamatys tai nuo ko labai susijaudins ir numes ant jo užlipusį vyrą ant baseino dugno plytelių. Gal būt, numes tiesiog ant krūminių dantų arba žandikaulio.

Siparis 3 mojuoja akmeniu Dočkutei, kuri taikiai kalbasi su policininku.
Privažiuoja policijos automobilis, kuriame sėdi Martynė, moteris guminėmis pėdkelnėmis.
Siparis 3 priešinasi, bet ramiai įgrūdamas į automobilį.

-  Zulfija, pasakyk, nemeluok, kur tu padėjai mano auksines monetas? Kur? – klausia solidus vyras iš baseino dugno.
-  Nežinau.
-  Nemeluok, nes visas miestas gyvens be vandens, jeigu tu tylėsi.
-  Nusinešiau į darbą. Tik į darbą.
-  O su kuo buvai baseine, a?
-  Viena.
-  Kur Babajus? Kur Babajus aš tavęs klausiu?

Sofa sugirgždėjo.
Babajus apsivertė ant kito šono.
Jis miegojo kambaryje, kuris kvepėjo baltomis kojinėmis.
2015-01-26 15:31
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-02-03 13:02
be kilmės
trokštu į tamstos druskininkus; prabangūs pokalbiai; nuo juoko man prasidėjo traukuliai:) galbūt numigti susiraičius kaip babajus, kuris miegodamas dar bučiuotis sugeba
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą