Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mamedova visada buvo jauna, net vonioje, o išlipusi iš vonios ji jautė viso pasaulio palaikymą.
Kazlas 3 sirgo kokliušu. Tikriausiai, kokliušu.
Kazlo 3 susirgo labai netikėtai – vakar nesirgo, o penktadienį – jo veidą išbėrė, oda ties alkūnėmis ėmė raukšlėtis, liežuvis sukietėjo ir tapo tokiu dideliu, kad Kazlas 3 negalėjo atverti burnos.
Kazlas 3 neturėjo patirties.
Kur kreiptis, kada  esi naikinamas nepažįstamos ligos?
Ką padaryti, kad nebūtum suėstas anksčiau laiko?
Ką daryti, kada tau gyventi liko maža laiko kruopelytė? 
Kazlas 3 nesiruošė taip lengvai pasiduoti.
Pirmiausia jis paskambino Mamedovai, kuri, kaip ilgalaikė jo žmona, tikrai turėjo vaistų nuo kokliušo, bet lipdama iš vonios pametė telefoną muilo putose.
Toliau Kazlas 3 paskambino į duonos kepyklą savo merginai Dočkutei, kurią jis norėjo vesti, kada paskandins vonioje Mamedovą.
Dočkutė buvo neištikima su pamainos viršininku Sipariu 4, todėl neatsiliepė.
Kazlas 3 pasimeldė, išsipūtė nosį, nes ašaros tvindė jo veidą.
Pažvelgė į veidrodį ir nutarė šaukti kiek jėgos leidžia.
Šaukė jis ilgai, bet vonios durys buvo uždarytos.
Tada pamatė, kad jam skambina telefonu Dočkutė.
Jis pakėlė ragelį:
- siaubas... aš mirštu.., - norėjo rėkti į ragelį Kazlas 3, bet dėl kokliušo komplikacijų te-pasakė:
-  Ooooo.
Dočkutė pagalvojo, kad Kazlas 3, matė, kaip ji buvo jam neištikima su pamainos viršininku. Kaip jis galėjo matyti? Tai vyko tarp dviejų tešlos kubilų. Ten taip tamsu, kad gali nerasti darbinių kelnių.
-  Būna blogiau, - pasakė ji vos tik vyras liovėsi šaukęs. Tiesą sakant, Dočkutė žinojo, kada ir kur būna gerai ir kur nebūna gerai ne vien su pamainos viršininku, bet ir su sargu, pakrovėju, išvežiotoju, staliumi, tešlos minkytoju pamainos viršininku ir t. t
Ji pajuto, kad ruošiasi viską papasakoti vyrui. Laiku sustabdė save.
Atsipūsk, Dočkutė.
Stojo tyla, kuri visada stovi, kada žmonės nesupranta vienas kito.
-  Oooooo, - nutraukė tylą Kazlas 3.
Kazlas 3 mirė nuo kokliušo staiga.
Po trumpos staigios ligos išėjo iš pasaulio lyg santechnikas sutaisęs vamzdį.
Dočkutė nespėjo būti neištikima antrą kartą po to kaip jis paskambino rėkdamas, nors naujas pamainos meistras Siparis 5 buvo tvirtas ir nuoseklus.
Mamedova nusipirko akcijinį neperšlampamą telefoną.
Ji vėl įlipo į vonią.
Telefonas tylėjo
2015-01-22 12:04
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-02-03 12:57
be kilmės
klausyčiausi gerb. sigito juvelyrinių, ui, tai yra, santechninių, istorijų dieną ir naktį:) kai kur tik kalbą mažumėlę paredaguoti
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-01-22 16:10
Svoloč
Kaip visada linksmas ir puikus. Metas būtų viską sudėti į knygą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą