Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 1 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mamedova pardavinėjo lytines paslaugas po 3 aukso rublius.
Vieną rytą atsikėlusi ji suprato, kad niekas jos nemylėjo ir ji nei vieno nemylėjo.
Gal būt, paslaugos buvo vertos aukštos prabos aukso, bet vyrai nepirko.
Mamedova abejojo: ar pakanka reklamos?
Keletas smulkių paslaugos aprašymų internete – menka reklama.
Ji negalėjo žinoti, kad visi laukia kol paslaugos atpigs.
Konkurentės žinojo, kad Mamedova kankinasi, todėl šypsojosi ir laukė:
„ Kur tau dėtis? Parsiduosi pigiau  -  pragyvensi, neparsiduosi – teks dirbti pardavėja arba sesele urologiniame skyriuje, o gal net važiuoti į tolimą žuvų fabriką“.
Kazlas 3 perskaitė internete skraidančią reklamą apie auksu dengtas Mamedovos paslaugas.
Jis tikrai mylėjo Mamedovą.
Dar tada, kai jie mokėsi vienoje mokykloje, jis bandė apie tai pasakyti, bet jam nepavyko.
Mamedova tris kartus jį atstūmė: kaip mažo proto, menko fizinio išsilavinimo, nepajėgų išlaikyti šeimos.
Kazlas 3 intymumą vertino daugiau nei asmeninę laimę.
Kazlas 3, paklaustas korespondentės Dočkutės, atsakė, kad jam per brangu už neaiškią paslaugą mokėti auksu.
Dočkutė pasipiktino:
-  Aš tai „ryžai“ galvą nurausiu už tokias kainas.
-  Pasigailėk, Dočkutė, ji nori išgyventi. Argi galima taip nedorai praturtėti?
-  Aš nepraturtėjau.
-  Netikiu, ji nenori praturtėti. Nors labai brangiai prašo.
-  Žinau kur galima pigiau gauti, - dviprasmiškai mirktelėjo korespondentė Dočkutė.
Ką turėjo atsakyti nuo mokyklos laikų mylintis vyras?
Kazlas  3 slapta nuo visų taupė pinigus ir jau galvojo kita savaite pasinaudoti Mamedovos teikiamomis paslaugomis.
Jam truko tik vieno aukso rublio.
Jis paskambino Mamedovai ir tiesiai paklausė:
-  Gal padarytumėt išimtį ir suteiktumėt paslaugas už du rublius? Aukso rublius...
-  Kam jums tokia pigi paslauga?  - tepaklausė paslaugos dalyvė.
Kazlui 3 tapo nepakeliamai gėda už pigiai pragyventą vienišo įsimylėjėlio gyvenimą, už veltui ir ne už norimus daiktus ir paslaugas išleistus pinigus.
Nebūtų jis pirkęs šitos nepatogios sofos – lovos, jau šiandien naudotųsi įsvajotomis paslaugomis.
Pasijutęs ketvirtą kartą atstumtas, Kazlas 3 paskambino savo geram kelionių  draugui Kęstui 2 ir paklausė jo patarimo.
-  Gal tau Siparis 3 yra skolingas aukso rublių? – paklausė Kęstas 2.

Kęsto klausimas jam priminė, kad Siparis 3, jam skolingas du aukso rublius.
Kazlas 3 žinojo, kad Siparis 3 kažkada gyveno su Mamedovą kaip vyras ir žmona.
Buvęs Mamedovos vyras širdingai priėmė Kazlą 3 ir pakvietė į sporto salę.
-  Negalvok, kad esu turtingas, - lyg nujausdamas apie ką kalbės Kazlas 3, pasakė Siparis 3.  -  Visa tai, ką dabar pamatysi pirkta už paskolą, o šie „trenažieriai „ už skolintus, o už šitą nieko  nemokėjau, loterijoje išlošiau, šitas iš kaimyno pasiskolintas, reikės atiduoti dvigubai.
-  O kam tau tiek sporto inventoriaus.
-  Būsiu atviras – sportas man reikalingas kaip oras. Turiu problemų.
- Kokių?
- Oro problemų. Negaliu įkvėpti.
- O piniginių problemų turi?
-  Skolos neatiduosiu. Neturiu šiandien pinigų.
-  Kada tu gyvenai su ja – ji teikė paslaugas?
-  Tu įžūlus
-  Man reikia paslaugos už 3 aukso rublius, bet noriu mokėti tik du. Ar gali man padėti gauti tokią nuolaidą?
-  O kam tau paslauga, kurios gali ir nepasiekti?  Tai sunki paslauga, reikalaujanti intensyvios širdies veiklos, raumenų stiprybės. Ar tu užtikrintas, kad paslauga už tris aukso rublius tau įveikiama? Tu jai per senas.
-  Duok aukso rublį.
-  Neduosiu
-  Kodėl tu neduosi?  Aš mylėjau ją dvidešimt metų. Mylėjau tada, kada tu gyvenai su ja.
-  Man skaudu.
-  O man?
-  Man skaudu, kad tu taip lengvai ją paimsi.

Mamedova atidarė savo namo duris.
Kazlas 3 stovėjo senas ir gražus su trimis aukso rubliais kišenėje.
-  Atėjau.
-  Turi?
- Turiu.
-  O tau paslauga bus už penkis auksinius rublius, - pasakė Mamedova ir užtrenkė jam prieš nosį duris.
Šį kartą jis tiek pinigų neturėjo, bet prisiminė, kad žino kam parduoti sofą – lovą, kad Dočkutė jam daug skolinga, kad Kęstas vakar „Volvo“ pardavė.
2014-12-18 20:20
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-01-20 16:03
be kilmės
gerb. sigitas per daug šauniai ir gyvai rašo, kad reikėtų sprausti jo kreizi noveles į <scenarijaus> formatą
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-12-19 19:30
_l_
_l_
kada rodys
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-12-19 14:20
bibliotekininkė
:) Vai, kaip pakvipo pavasariu................
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą