Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mamedova suvalgė užnuodytą obuolį ir jai pagerėjo virškinimas.
Kokia turi būti bjauri moteris, kurios virškinimas priklauso nuo nuodų kiekio organizme?
Ji turi būti graži kaip Mamedova ir gyventi vienoje lovoje su Babajumi, o su Kazlas 2 matytis tik vakarais žvakių tamsoje. Gal tik Gijos gyvenimas  buvo panašus.
Gerai pasijutusi Mamedova priskynė gėlių.
Nusipirko degtinės „ Pivo na veter“ ir išėjo kapų link.
Ji turėjo du tikslus.
Pirmas jos tikslas buvo nueiti aplankyti Kazlas 2 kapą, pažiūrėti ar jis gerai apžėlęs, ar tvirtai stovi paminklas, ar lietus neaptaškė kapo tvorelės ar dar vis liūdna žiūrėti į plazdančias žvakių liepsnas.
Antras jos tikslas buvo, jeigu suveiks nuodai, tai mirti arčiau kapų, kad niekas nepasakytu, kaip sunku buvo laidoti Mamedovą.
Artėdama prie kapų moteris pajuto jėgų perteklių, nuotaika akimirksniu prašviesėjo, liemenukas  išsirėžęs vos nulaikė krūtinę.
Labai didelę svarbią vietą jos gyvenime užėmė Kazlo 2 kapas.
Virš kapų skraidė lėktuvas ir mėtė atsišaukimus: „Kelkitės ir eikite“.
Kažkas nuo Kalvarijų turgaus paviljono šovė iš legaliai laikomo granatsvaidžio.
Lėktuvas užsiliepsnojo, o lakūnas vos spėjo išskleisti parašiutą, kuris nusileido ties lenkų kapais.
Mamedova sekė lakūną iki pat kapų vartų.
Moteris nustebo, kada įsižiūrėjusi į vyrišką lakūno veidą,  pažino... Kazlą 2.
Ji net papurtė galvą, vydama tokias mintis.
Vyriškis, kaip du vandens lašai panašus į Kazlas 2, pastebėjo smalsią moterį.
Mamedova neatlaikė jo vyriško žvilgsnio ir kažkuriam tai laikui virto užhipnotizuota višta. Būdama višta ji galvojo apie kiaušinius.
Mamedova galvojo: „ Kiek man to sekso reikia? Gal tik dėl patirties... “
Lakūnas į Kazlas 2 buvo panašus tik iš toli: kreivos greito raitelio kojos, tiesūs pečiai, „hugo bosso“ kelnės ir kvapas.
Kada jis iš arti  pažvelgė jai į akis, Mamedova pagalvojo: „ Jis geresnis... “
Vyriškis ištiesė merginai vyno butelį.
Mamedova netikėtai padarė keturis savigynos pratimus ir lakūnas buvo užkastas nežinomame kape.
Suveikė nuodai.
Ryte Mamedovą buvo rasta prie kapinių tvoros ramiai tvarkanti nežinomo lakūno kapą.
Kaip moteris ji labai gailėjosi savo poelgio.
2014-12-17 15:05
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-12-17 16:28
Šnekorius
JO. Čia jau juodas jumoras.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą