Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mamedova  - labai turtinga mergina. Ji kojų kulnus šveičia rudojo cukraus, alyvuogių ir levandos aliejaus mišiniu.
Neturtinga Džamilia, gyvena Žirmūnuose, Minties gatvėje, internete mato, kaip turtuolė Mamedova  šveičia kojų kulnis ir labai pavydi.
Džamilia pavydi - ji jaudinasi dėl Mamedovos likimo. Džamilia įsitikinusi, kad Mamedova dvasiškai kenčia, nes turtuolė patinka visiems metro aštuoniasdešimt ūgio vyrams, turi prabangų keturių kambarių po remonto butą, kuriame vaikšto tik su peniu aru, nes gyvena viena.
Kulnus ji šveičiasi dėl to, kad nemato kitos prasmės gyvenime.
Džamilia įsitikinusi, kad pirmoje moters degradavimo stadijoje moteris šveičia kulnis, antroje – geria iš stiklinės, trečioje stadijoje – keikiasi vyrų kompanijoje. Ketvirtoje stadijoje degraduojanti moteris merkia akį vyrams be karjeros perspektyvos ir be cento kišenėje.
Pasekmės  nelaimingas – neturtingas gyvenimas su beprotiškai mylėjusiu vyru Kelmės rajono kaime baltų plytų name ant Dubysos kranto.
Nėra vyno ir vyro – nėra gyvenimo.
Džamilia kaip asmenybė dar galėjo kovoti, pasireikšti, įsitvirtinti visuomenėje.
Pavydo apimta ji  visoms prabangioms kieme stovėjusioms mašinoms pradūrina padangas. Sužvėrėję vairuotojai jos neranda, nes ji slepiasi šiukšlių konteineryje. Tame pačiame konteineryje slepiasi: Alfukas iš Tauragės, Kazlas 2 Smilgiškis, Jekaterina 6, buvusi diplomato žmona.
Daugiau į konteinerį ubagų netelpa.
Alfukas iš Tauragės atpažįsta Džamilia, kuri buvo Tauragės miesto apylinkės teisėja ir nuteisė Alfuką dviem metams už atvirą vagystę, kurios prokuroras negalėjo įrodyti, bet Džamilia nuteisė nežiūrėdama į įrodymų menkumą.  Džamilia tik pavadavo teisėją. Ji neturėjo teisės, bet nuteisė. Tikroji teisėja buvo tos pačios nuomonės ir pasirašė prakeiktą nuosprendį ir Alfukas sėdėjo realų laiką.
- Pažinai?
- Pažinau.
- Bus kaip žadėjau
- Žadėjai iškreiptu būdu
- Iškreiptu būdu, kaip matai, nieko neišeis... teks taip, kaip išeina...
- Palauk, mes sėdim šiukšlių  konteineryje... pagaliau mes ne vieni
-  Klausyk, o ką tu galvojai, kada mane nuteisei? Galvojai: va, sėdėsiu konteineryje ir čia šast – jis ateis..., ką gali pasakyti? A?
-  Tada negalvojau, kad mes susitiksim ... konteineryje.
  Jekaterina 6, paklausia: kas atsitiko, nes jeigu jie šauks vienas kitam – išgirs sužvėrėję vairuotojai ir tada visiems galas.
Jekaterinai 6 išaiškina, kad Alfukas iš Tauragės yra nukentėjęs, o Džamilia – kaltininkė ir Alfukas nori atkeršyti kaltininkei ją išprievartaudamas.
-  Tai tu nori nuskriausti moterį? Tu?
-  Aš. Tu suprask: aš sėdėjau be kaltės.
-  Ji jokios naudos iš to neturėjo. Jūs abu – šiukšlių dėžėje. Mes visi lygūs. Ko tu nori iš vargšės moters, kuri tiek nusirito?
Džamilia ir Jekaterina 6 sėdi restorane. Džamilia dėkoja Jekaterinai už  gyvybę, kurią jai išgelbėjo buvusi diplomatė.
Oficiantas Klarkas atpažįsta buvusią teisėją Džamilia, kurios dėka jis sėdo į kalėjimą trims metams. Jis prašo kitą oficiantą aptarnauti jo staliuką, už kurio sėdi Džamilia ir Jekaterina 6.
Restorano kampe sėdi buvęs spalvotų metalų prekiautojas Miša, ką tik atsėdėjęs 20 metų. Jis srebia barščius ir dairosi. Jis atpažįsta Klarką, kuris prieš 20 metų išdavė metalų krovinį ekonominei policijai.
Miša skambina telefonu. Kur jis skambina?
Klarkas atpažįsta Miša. Laikas bėgti.
Klarkas prisimena klofeliną, kurį oficiantai visada turi po ranka, kad sutramdytu siautėjančius klientus.
Mišai kurjeris atneša stambią knygą, panašią į 50 atspalvių. Knygoje puslapių vietoje – pistoletas.
Miša prisipažįsta Jekaterinai 6 mylintis ją iš pirmo žvilgsnio.
Miša šaukia:
- Šampano, greičiau šampano
Klarkas atneša užnuodyto šampano.
Džamilia, Jekaterina 6 ir Miša išgeria užnuodyto šampano.
Miša traukia pistoletą, kad mirtinai nušautu Klarką, bet krenta į gilų miegą, kaip ir visos restorane sėdėjusios moterys.
Pasirodo Alfukas iš Tauragės ir visus išvežioja po konteinerius.
Sugrįžęs į savo konteinerį Alfukas žiūri televizorių, kuriame Mamedova kojų kulnus šveičia rudojo cukraus, alyvuogių ir levandos aliejaus mišiniu.
2014-10-31 10:41
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-10-31 19:42
KonstruktyvioskritikospradininkasPradasKaročia
Viskas gerai, bet vietoje krypties - konteineris reikėtų kažkokio kito atitikmens, šitas jau labai nugyventas
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą