Rašyk
Eilės (78151)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Sigitas Siudika Sigitas Siudika

Pasaulis pagal Gija

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių


Skelbimas pasirodė ketvirtadienį. Pradžioje be telefono numerio, o šeštadienį skelbimą kažkas pataisė ir atsirado telefono numeris. Kas pasirašė po skelbimu?
Po skelbimu nereikėjo pasirašyti.
„ Ieškau seno vyro. Esu jauna. Galiu palaidoti“.
Babajus į skelbimą atsiliepė. Paskambino nurodytu telefono numeriu. Atsiliepė mergina, kurios balsas buvo panašus į Gijos draugės balsą, kada ji ryja skrandžio tyrimo zondą.  O gal tai buvo Gijos balsas, kankinamas nepagydomos ligos?
Babajus sutiko su sąlygomis.
Reikėjo skubėti, nes mergina reikalavo atvykti tuojau pat. „ Aš nepakėsiu, kad tu dar valandą šlaistysiesi gatvėmis“.
Sėdo į taksi ir po dešimties minučių išlipo Antaviliuose.
Nurodytu adresu jį pasitiko mergina, visiškai be dantų. Kaip vėliau paaiškėjo dantis ji saugojo šilkiniame maišelyje. Štai kodėl jos balsas telefonu kėlė nerimą. Dantis ji saugojo, kad koks beprotis neišmuštu. Susidėdavo dantis tik tada, kada gaudavo iš labdaros obuolių arba eidavo miegoti su savo nauju vyru. Košę srėbė be dantų.
Babajus nebuvo pirmas, kuris pasiteiravo apie moterį, kuri gali jį palaidoti.
Kambaryje sėdėjo dar dešimt skubiai senstančių vyrų.
- Susipažink, Babajau, tai tavo likimo draugai, kurie jau spėjo vesti mane. Taip, visi iki vieno – mano vyrai. Mūsų santuokos įteisintos vedybinėmis sutartimis. Jie tai padarė geranoriškai. Man, kiekviena santuoka su kiekvienu iš jų – ilgas ir skausmingas apsisprendimas. Nemelavau nei jiems, nei tau – aš jauna ir galiu jus visus palaidoti. Paklausk, kuris mano teisėtas vyras, tuo abejoja. Nori paklausti?
-  Ji kalba tiesą?
Babajus įsižiūrėjo į vyrų veidus. Jie buvo seni, bet ne tiek, kad prašytu būti palaidojami. Jie linksėjo galvomis, akimis pritarė.
-  Tu puikus senis. Ar nori tapti mano vyru?
-  Man tai netikėta. Ar turiu laiko apgalvoti savo poelgį?
-  Tu čia atvažiavai – vadinasi tu jau apsisprendei. Kazlai 2, pakviesk kleboną Sipari 3.
-  Jolki – matalki, nuo kada Siparis 3 klebonas? Jis kokios cerkvės pranašas?
Vyrai kambaryje ėmė šurmuliuoti: Babajus kėlė nepasitikėjimą.
Mergina, pasinaudojusi šurmuliu, įsistatė dantis ir prisiartino prie Babajaus.
Siparis 3 pasirodė klebono rūbais. Kazlas 2 nešė religinę vėliavą.
Mergina pagriebė suprakaitavusią Babajaus ranką ir suspaudė.
Siparis 3 iškėlė ranką ties Babajaus plikti pradedančia galva:
-  Ar prisieki būti ištikimas ir dalintis sūriu ir sviestu, kol mirtis jus išskirs?
-  Ne, - sušuko Babajus.
-  Ar nori tapti dešimtuoju Gijos vyru?
-  Ne
-  Gija, ar nori būti ištikima Babajui, dešimtajam savo vyrui?
-  Taip.
-  Ar galėsi ji palaidoti ir varge ir turte?
-  Jeigu turte  -  palaidosiu, prisiekiu. Jeigu varge -  tegul jis mane laidoja.
-  Nuo šiol skelbiu jus dešimtuoju vyru, o ją – geriausiąją žmona. Ar dantis įsidėjai?
- Taip.
-  Pasibučiuokite ir taip sutvirtinkite savo žmogiškus troškimus. Amen.
Gija įsirėžė Babajui į lūpas ir tiek spaudė, kad jos dantys subyrėjo Babajui į burną.
„Žmogiškai jie laimingi“ pagalvojo pranašas Siparis 3 ir nuėjo plautis rankų.
2014-10-14 15:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-01 05:08
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-10-15 13:54
Svoloč
Kas ta gija?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-10-15 09:59
Juozas Staputis
Nuotaikingai ir fantastiškai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-10-15 08:07
MacteAnimo
eina sau, nemirtingas gabalas. Žmogus iš siaubo gali  amo netekti. Čia kalbant apie skaitytoją ir mane. Pliampa
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-10-14 21:37
Erla
Padėka už pralinksminimą šiek tiek linksmą vakarą.5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-10-14 15:48
1d
1d
Sigits Siudika, ar prisieki būti ištikimas ir dalintis sūriu ir sviestu, kol mirtis jus išskirs? :O)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą