Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







... Nugara jutau artėjančio  kūno  energiją. Tvirtą. Teigiančią. Telkiančią. Pakrautą. Žingsnių negirdėjau.
Artėjo  erdve, kurią  įvairiomis kryptimis atsargiai žymėjo savarankiškos atitvaros. Oru oru artėjo. Oro srovėmis.  Stingtelėjau. Stabtelėjau. Neatsisukau.  Laukinis laukimas.
Šviesolaidiniai impulsai darbavosi mano smegenyse, sukeldami žaibiškus klausimus, kaip to sugebama pasiekti.
Kaip  sulėtinto filmo juostoje  mūsų kryptimi kilo galvos, sukosi  žvilgsniai, kai...
Pajutau ranką ant peties.  Riešo tvirtą alsavimą  virš mentės. Iš nugaros pusės. Ir laukiau ir nelaukiau,  nesitraukiau. Nenorėjau.
Peties sąnarys judriausias žmogaus organizme,  petys raudo po tankaus audinio sluoksniu.
Ant dešinio mano peties  iš nugaros jis uždėjo ranką. Vienintelę iš dešimčių, ne ne  iš šimto tūkstančių.
    Sekundės dalim tvykstelėjo mintis užsitraukt abejingumo kaukę. Pasislėpt joje veidą. Iš aplinkinių reakcijos, kurių  žvilgsniai buvo nukreipti į mus, supratau, kad pavyko.
    Ranka gulėjo ant mano peties. Tai truko ilgiau, nei galėjo, nei turėjo būti. Laikas išsitęsė, perkėlęs mikrosekundžių tiksėjimą į jo pirštus. Tik tas tiksėjimas, ne jo pirštai, skverbės į mano petį.
Tiksėjimas...
2014-04-21 13:12
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą