Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







– Smagus tavasis paveikslėlis,
labas.
– Laba, o tavojo spalva
man priminė „mėlӯną“.
– Keistai tari.
– Atsimenu save – pirmoką –
tą, kuris nežino,
ir mokytoją tarp gėlių,
bemokančią rašyt „dangus“...
– Kaip įdomu – mano pirmoji
sakydavo taip pat.
„Kad nepritrūktų žodžiams
uodegų“!
– ... Teodora?!
– ... Mmm, baltam name tarp raudonų,
plytelės šviesios žalioje žolėj,
geltoni ryškūs lapai,
o virš galvos...
– Tai štai kodėl mums mėlyna...
gyvesnė!
2011-10-14 09:46
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 22 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-02-08 16:03
plazdėjimo
O man patiko tas lengvumas. Nusibodo visi tie betoniniai užtaisai, čia - šviesus mirksnis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-26 15:00
Ati
Ati
Man asmeniškai, bet tik man ir asmeniškai:D, šiek tiek nepatinka eilėraščiai- pokalbiai. Pabaigoje, eilėraščiui pritrūksta gyvumo, norėtasi kažko...kažko tokio, o baigiasi..na paskutinis sakinys išties kiek didaktinis ir dirbtinis. Ir dar man labai nepatinka tas Laba, bet vėlgi, gal čia tik mano asmeniniai keistumai. O daugiau, daugiau viskas dera ir mėlyna, ir Teodora, ir mokytoja, labai gerai derantys tarpusavyje žodžiai ir..gal tiesiog reikėjo ir užbaigti tuo O virš galvos...Ir tuos labus pradžioje išmesti..tada sakyčiau keturi..dabar gal trys..ar su puse:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-13 09:14
Carpe Diem
Pabaigą nukąsti! :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-12-30 09:15
Šioks Toks
Na ir iš kokios olos jus vis išlendate ?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-12-16 13:20
Sutemų Sesuo
...o man patiko, nors jūs ką, patiko tas kalbėjimas per mįslingumą, patiko ir dangus kuris su nuojauta į mėlį...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-16 11:12
Žilis van Gogas
patiko spalvingumas ne tik žodžiuose...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-15 08:24
Gretikė
Puikus kūrinys, labai patiko. Savotiškai mielas, žinokite. Vertas tikrai skaitovo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-13 19:32
gulbinas
...po daugelio metų?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-09 20:04
BAIBA
sako į šiukšlių dėžę???jobtararai...kas čia per žanras , šiukšliadiežė?jau seniai laikas RAŠYKŲ administracijai apsispręsti.Ar mesti ten tuos,kurie matosi tik autoriaus namuose, ar palikti kaip dabar, kai autoriai deda savo nuožiūra neišBAIktus, silpnesnius kūrinukus...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-31 01:34
gunta
Tekstas aiškus, kaip du kart du - keturi (tamsta proto ar turi?) --- juokauju.

man jis aiškus taip, kad susitiko du dailininkai, o gal meno mokyklėlę lankantys žmogiukai, ir žiūrėdami piešinius vienas kito, asociatyviu būdu prisimena save kitame dar gyvenimo etape - kai tik baigė darželį ir atėjo į mokyklą, matė mokytoją tarp gėlių, kaip dievaitę, visažinę - na visiems pirmokėliams atrodo taip, ir jie žiūri pagarbiai į tą "temsta" mokytoją, o va jau baigę pradinę yra tokie išerzinti, atmušti nuo mokymosi disciplinų, kad nieko nebenori, o mokytojai yra pabaisos, veidmainiai, blogiečiai, ir kodėl? juk pirmokėliai žiūrėjo kaip į dievuką - visažinę mokytoją tarp gėlių...

o potekstinė linija - tai, kad tik eglės, pušys žalios ištisai - visus metus, o dangus – mėlynas; mėlynas – žiemą vasarą, dieną – vakarą, saulei šviečiant ir lietums lyjant, na mėlynas dangus - ir kai visi numirs, išeis į dangų gyventi - jis ir gyvenime ir po mirties gyvas, bet ne todėl, kad jis mėlynas, o dėl to - kad niekas netiki, kad numirs ir pamirš, kad jis buvo jis ir gyveno, kad nebežinos, o tiki, kad kažkur eis - ir siekia eiti, naaaaaa?.... kur siekia eiti kiekvienas?.. Kokia siekiamybė pas kiekvieną kirba, ten kur gera, malonu, o tai rojuje...  tai gi, eiti į dangų,  po mirties, kuris ir gyvenant vis mėlynas. (eglės ir pušys žalios, ir žiemą ir vasarą - žalios...) bet, kad ten nueiti, reikia mokytojo, o juk tai Kristus; Mirė ar gyvas?
tai gi gyvas, juk mokytojai miršta, bet nemiršta matematika, tapyba, ir spalvų dažniai.

Man tai viskas čia aišku, ir viskas surišta, tačiau forma - nestandartinė tokia, pokalbio formate, asociacijų rakte kalbasi du lyr her, bet potekstė dinamiška, viskas labai rišasi, ir taip, reikėjo tą nestandartinio formato miniatiūrą dėti į "Š.D." kategoriją.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-30 14:15
Veritas de Futuro
Mmm ...geriau pavargusiam jau nesėsti už kompo...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-30 09:08
Viliutė
Taip,pirmokas nieko nežino.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-21 23:10
mnbvcxzasdfhjklpoiuytrewq
mėlyyyna čia mėlyyyna visai ne todėl, kad mėlyyyyyna, o tik dėl rimo, juk taip? kažkoks neaiškus tekstas.
apskritai nematau labai aiškaus vyksmo. nei logikos. kodėl žiūrėjimas į kažkokius paveikslėlius primena vaikystę? paprastai tai yra nuotraukų funkcija. kas ta teodora? ar ji ir raidės su uodegom yra aliuzija į kažkokį kita veikiausiai visiems žinoma teksta, kurio aš, deja, nežinau? nes jei nėra, o net jei yra, jei ta teodora pirmoji mokytoja, mokiusi rašyti dangų, vis vien nemotyvuotas vardo nurodymas. išimtum ta eilutę ir niekas nepasikeistų, o jei gali išimti taip, jog esmė nepakistų - vadinasi, vienas ar kitas įvaizdis tik balastas. daug ka čia galima išimti. ir mokytoja tarp gėlių, ir nama, suprantu, jog tai yra pokalbis apie prisiminimus, jog kažkokia detalė (paveikslėlis) iššaukė atmintį, visgi klausimas: kokia šio teksto prasmė? ka norėta pasakyti? įdomu, kokia problema ir pagrindinę tema nurodytų autorius. sakyčiau, kad eilėraštis nei kuria kažkokį hermetiška pasaulį, nei skatina mastyti, nei duoda kažka dvasiško. visgi  jei interpretuočiau, rašyčiau apie tai, kad du bepročiai psichiatrinėj haliucinuoja.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-20 18:56
Arvydas Būtautas
Bemintis, beformis, vietomis sprangiai banalus tekstukas. Vertinti, deja, negaliu. Tačiau pasidalinsiu vaizdiniu, kuris kilo perskaičius: vienišas kaimo mokytojas-grafomanas ir patetiškas paskutinis jo pirstelėjimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-19 22:47
augaviskas
ačiū GLP, nusikopijuoju, kad mintis nedingtų:

neanalizuosiu pačio teksto, nes vaizdas man šiurpokas - lyg du lavonai pro savo karsto akutes žiūrėtų į dangų virš kapinių ir maloniai besišnkučiuoti. nevertinu tai kaip eilių - ne dėl šlubuojančios ritmikos, nevertinčiau ir kaip prozos. tiesiog tekstukas per daug nešvarus, neaiškus, neišbaigtas, paliekantis per daug interpretacijų skaitytojui, mačiau, kažkas perskaitęs prisiminė net komunizmą. eskizas? eksperimentas? šiaip pažaidimas iš neturėjimo ką veikti?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-17 16:27
diii
Jausmas perteiktas jaunatviškai, gyvai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-14 18:55
gbraznauskiene
perskaičiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-14 11:15
pilkė_
Tfu, ir vėl nesigavo. Kaip ten bebūtų, nuoroda galiojanti. :))
O eilėraštis keistas. Bet įdomus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-14 11:13
pilkė_
[url=http://www.youtube.com/watch?v=Ka-xFFhe7yY] mėlyna[/url] :) :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-14 10:54
il ja
O mes vaikai,  o mes pasaulis,
        O mes vaikai, tie, kur begiojom basikom po sniegą.
    Mūsų laukia toliai ir dangūs mėlyni,
O ledas toks slidus, jo galas vandeny.


Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
1 2
[iš viso: 23]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą